حفاظت از اطلاعات شخصی در گوشی‌های سامسونگ گالکسی با Repair Mode

حفاظت از اطلاعات شخصی در گوشی‌های سامسونگ گالکسی با Repair Mode

به گزارش سیار نیوز، سامسونگ در حال معرفی قابلیت جدیدی به نام Repair Mode است تا به وسیله آن از دسترسی افراد به اطلاعات شخصی‌تان، زمانی که گوشی اندرویدی شما در اختیار آن‌هاست، جلوگیری کند.

طبق گزارش The Register، این قابلیت جدید فعلا تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد. پست وبلاگی سامسونگ به زبان کره‌ای‌ نشان از راه اندازی این قابلیت ابتدا بر روی گالکسی اس ۲۱ است. سایر مدل‌ها این حالت را در آینده دریافت می‌کنند و امیدواریم دیگر مناطق نیز از این قابلیت برخوردار شوند.

حالت Repair Mode را می‌توانید در بخش Battery and Device Care در تنظیمات فعال کنید. این حالت نیاز به راه‌اندازی مجدد تلفن خواهد داشت و پس از آن هیچ از اطلاعات شخصی مانند عکس‌ها،پیام‌ها یا حساب‌هایی که نیاز به ورود به سیستم دارند، در دسترس نخواهند بود.

سامسونگ گالکسی با Repair Mode

بنابراین دسترسی به ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی یا برنامه‌هایی مانند workouts و periods که اطلاعات شخصی را ردیابی می‌کنند، ممکن نخواهد بود. همچنین سامسونگ اظهار کرده که تنها برنامه‌های نصب شده پیش فرض در این حالت برای گوشی‌تان بارگیری می‌شود.

خروج از repair mode سامسونگ نیاز به احراز هویت با استفاده از اثر انگشت یا کد امنیتی دارد که قبل از راه‌اندازی مجدد برای باز کردن قفل داده‌‌های شما باید وارد شود.

همانطور که از نام آن پیداست این قابلیت جدید برای مواقعی که گوشی‌تان باید برای تعمیر فرستاده شود، بیشترین کاربرد را دارد. اگرچه به نظر می‌رسد می‌توان از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد مثلا هنگام عبور از فرودگاه یا رفتن به جایی که ریسک سرقت یا مصادره گوشی‌تان وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا