بازی Far Cry 7

شایعه: بازی Far Cry 7 بیشتر آنلاین محور خواهد بود

به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که از تغییر رویکرد کلی یوبی‌سافت نسبت به بازی Far Cry 7 خبر می‌دهد که مدتی است مورد بحث قرار گرفته است. طبق این شایعه احتمالا بازی Far Cry 7 آنلاین خواهد بود.

به گزارش Axios، نسخه‌ی بعدی سری Far Cry یا به عبارتی دیگر بازی Far Cry 7 بیشتر از نسخه‌های قبلی به المان‌های آنلاین گرایش پیدا خواهد کرد. در این گزارش آمده است که این تغییر بخشی از استراتژی یوبی‌سافت جهت ایجاد تغییری اساسی در فرمول اساسی سری به شمار می‌رود؛ فرمولی که به مرور زمان و با هر نسخه، از کارایی و جذابیت آن کاسته شده است.

احتمالا بازی Far Cry 7 آنلاین خواهد بود

این گزارش با گزارش پیشین «جیسون شرایر» (Jason Schreier) از بلومبرگ مطابقت دارد. شرایر مدعی شده بود که بازی Far Cry 7 مسیری کاملاً متفاوت نسبت به گذشته را در پیش خواهد گرفت. البته تمام این اطلاعات در حال حاضر صرفاً در حد شایعه باقی می‌مانند اما با توجه به تمایل یوبی‌سافت به ساخت بازی‌های سرویس گونه و متمرکز بر تجربه‌ی چندنفره و آنلاین، چنین امری به هیچ وجه دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. Assassin’s Creed ،Ghost Recon و The Division فرانچایزهایی از این شرکت هستند که عناوینی سرویس گونه و آنلاین محور از آن‌ها در دست توسعه قرار دارند و در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار می‌شوند.

جدیدترین نسخه‌ی سری Far Cry تحت عنوان Far Cry 6 اخیراً به عرضه رسید. عده‌ای المان‌های سندباکس این بازی را مورد تحسین قرار دادند و آن را به‌عنوان یکی از نسخه‌های باکیفیت سری بر شماردند و از طرفی دیگر، عده‌ای معتقد بودند که یوبی‌سافت نیازی جدی به تغییر فرمول این سری دارد. آیا بهبودهایی نظیر بزرگ‌ترین نقشه‌ی جهان‌آزاد سری و همچنین گسترده‌ترین مجموعه‌ی اسلحه بین تمامی نسخه‌های سری می‌تواند این بازی را به آن تجربه‌ی سرگرم‌کننده و درگیرکننده‌ای که طرفداران خواستارش هستند تبدیل کنند؟

نهایتاً لازم به ذکر است که Far Cry 6 که توسط یوبی‌سافت تورنتو با همراهی ۹ استودیوی دیگر از این شرکت توسعه یافته است، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد. از جمله این ۹ استودیو می‌توان به یوبی‌سافت مونترئال (که روی Rainbow Six Extraction کار می‌کند)، یوبی‌سافت شانگهای و یوبی‌سافت پونا (که Prince of Persia: The Sands of Time Remaster را توسعه می‌دهد) اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا