شبکه کلاهبرداری یونیک فاینانس

انهدام شبکه کلاهبرداری یونیک فاینانس

به دنبال اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان، شبکه کلاهبرداری یونیک فاینانس منهدم شد.

به گزارش سیار نیوز، با دستگیری بیش از ۱۵۰ نفر از سرشبکه ها و سرکرده های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس، این شبکه منهدم شد.

براساس این گزارش، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)،  بیش از ۱۵۰ نفر از سرشبکه‌ها و سرکرده‎‌های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس در ۱۹ استان کشور شناسایی شدند.

دستگیری سرکرده های شرکت یونیک فاینانس در ۱۹ استان کشور

همچنین باند این افراد کلاهبردار و سواستفاده گر با هماهنگی مرجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت. مؤسسان و مدیران این شرکت از ایرانیان مقیم در کشور‌های همسایه هستند که با معرفی واهی این مجموعه به عنوان یک شرکت بین‎ المللی و فعال در خرید و فروش سهام شرکت‎‌های معتبر در بورس‎‌های خارجی اقدام به کلاهبرداری می کنند. براساس این گزارش، آن‌ها با استفاده از روش‌های اغواگرایانه و ادعای پرداخت سود‌های نامتعارف و دلاری، اقدام به شبکه سازی هرمی، ارائه توکن دیجیتال به نام UNQT  و کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور کرده‌اند.

جلوگیری از خروج حجم بالای ارز از کشور

این درحالی است که با اقدامات صورت گرفته، از خروج حجم بالایی ارز از کشورجلوگیری شد. درادامه این گزارش آمده است که سایر اعضای فعال این شبکه هرمی تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفته اند. همچنین پرونده قضایی مؤسسین و گردانندگان این شرکت هرمی، در دادگاه‌های ویژه رسیدگی به اخلال‎گران در نظام اقتصادی کشور، در دست رسیدگی و صدور حکم است.

این درحالی است که از چندی پیش لیدرها و سرکرده های شرکت“یونیک فاینانس” همانند دیگر شرکت های هرمی کلاهبردار اقدام به سوءاستفاده از شهروندان بسیاری در سراسر کشور کرده اند. روئسا و مدیران این شرکت با فریب مردم برای خرید سهام شرکت های بزرگ دنیا اقدام به کلاهبرداری از آن ها می کردند و رویاهای بزرگ به آن ها می فروختند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا