شست‌و‌شوی پاکیزه و بهداشتی، بدون زحمت اضافی

لباس‌هایشان را قبل از ریختن در ماشین لباس‌شویی، روی سینک با دست می‌شویند و قسمت‌های آلوده‌ای مانند لکه‌های خون، لک لباس کودکان و … را پاک و یا آن را لکه‌گیری می‌کنند. اما بر اساس تحقیقات انجام شده توسط بنیاد بین‌المللی بهداشت (NSF)، سینک‌ها محلی مناسب برای تجمع جرم‌ها و آلودگی‌ها هستند. چراکه محیط مرطوب داخل سینک، منشأ تکثیر انواع باکتری‌ها است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس، به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه محصولات نوآورانه، اخیراً به راه‌حلی میانه در این باره دست یافته است، که نه منجر به ترک عادت قدیمی شود و نه در آن از آلودگی خبری باشد. این شرکت مدل جدید ماشین لباس‌شویی Activ Dualwash را معرفی کرده که یک سینک در آن تعبیه شده است. این سینک، مجهز به صفحه شست‌وشو و همچنین یک منبع پمپاژ آب است که باعث می‌شود تمامی پروسه شست‌وشو، از جمله شست‌وشوی اولیه، یک‌جا انجام شود. مهندسان سامسونگ، این سینک را با سطحی موج‌دار طراحی کرده‌اند تا فرایند ساییدن لکه‌ها از روی لباس راحت‌تر انجام شود.

سامسونگ که فراهم کردن یک سبک زندگی راحت را یکی از اهداف تولید محصولات نوآورانه خود قرار داده است‌، با طراحی ماشین لباس‌شویی Activ Dualwash در دو مدل ۱۱ و ۱۳ کیلویی دردسر انتقال لباس‌های پیش‌شسته شده را از جایی به جای دیگر از بین برده است. این محصول همچنین فرایند شست‌وشو را به‌وسیله فناوری سرعت بالای خود تسریع می‌کند. به این ترتیب، مصرف‌کنندگان می‌توانند مقدار مناسبی از لباس‌های کثیف را در کمتر از ۳۶ دقیقه بشویند./

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا