همراه اول - آوای انتظار

شکستن رکورد فعالسازی آوای انتظار در شبکه همراه اول

همراه اول به منظور ارج نهادن به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت های دایمی و اعتباری خود سرویس آوای انتظار را با بهره مندی از طیف گسترده ای از آهنگ ها ارائه نموده است.

به گزارش سیارنیوز و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از ١٩ دی ماه تا ٢٨ بهمن ماه سال جاری حدود دو میلیون بار آواهای انتظار مربوط به سخنان شهید سردار قاسم سلیمانی توسط مشترکان همراه اول فعال شده است که رکورد جدیدی محسوب می شود.

١٩ دی ماه سال‌جاری همراه اول از ارائه آواهای انتظار جدید خود با موضوع سخنرانی های شهید سلیمانی خبر داده بود.

شما می توانید سه عمل فعالسازی، تغییر آهنگ، و غیرفعالسازی سرویس آوای انتظار را با استفاده از روش دلخواه خود (پیامک، تلفن گویا، کدهای دستوری) انجام دهید. این سه شیوه در جدول زیر ارائه شده اند. برای توضیحات بیشتر می توانید روی عناوین کلیک نمایید.
لطفا برای انتخاب آهنگ به سایت آوای انتظار همراه اول مراجعه نمایید.

 ارسال/عملیات فعالسازی تغییر آهنگ غیرفعالسازی
پیامک (SMS) ارسال کد آوا به شماره ۸۹۸۹ ارسال کد آوای جدید به شماره ۸۹۸۹ ارسال عدد ۵ به شماره ۸۹۸۹
تلفن گویا (IVR) تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۲ و سپس ۲
کدهای دستوری (USSD)
شماره گیری و ارسال
# کد آهنگ *۱۰*۲۲۱*
شماره گیری و ارسال
# کد آهنگ جدید *۱۰*۲۲۲*
شماره گیری و ارسال
*۱۰*۲۲۳#

هزینه فعالسازی این سرویس برابر با ۳,۰۰۰ ریال بوده و برای مدت ۳۰ روز اعتبار دارد. هزینه تغییر آوای انتظار تا ۱۵ روز پس از فعالسازی سرویس رایگان است، در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ ۳,۰۰۰ ریال کسر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا