صنعت رمز ارز

لزوم احیای صنعت رمز ارز و توسعه اقتصادی کشور

 

در صورت ورود به صنعت رمز ارز و ایجاد آن در کشور، اقتصاد کشور قابل توسعه خواهد بود.

به گزارش سیار نیوز، رحیم زارع در مورد حمایت از رمز ارز به عنوان یک صنعت در کشور گفت: وزارت صنعت قبول کرده است که رمز ارز یک صنعت در کشور است ،همه جای دنیا در حال حاضر از تکنولوژی حداکثر استفاده را می برند یکی از موارد استفاده از تکنولوژی همین رمز ارزها است که هم می تواند به نوعی مراودات را بهتر بسط دهد بدون اینکه ساختارهای فیزیکی پیش رو وجود داشته باشد و هم دسترسی ها را آسان تر کند و ما را  بهتر  به نتیجه می رساند.

این درحالی است که با توجه به اهمیت موضوع صنعت رمز ارز ، مجلس از مدت‌ها پیش نسبت به قانونمندسازی حوزه رمز ارز و فعالیت رسمی در این حوزه اقدام کرده است و این موضوع در مراحل نهایی شدن است.

ضرورت حرکت کشور به سمت تعامل اقتصادی و صنعتی

درهمین راستا، سخنگوی کمیسیون تلفیق اظهار کرد: کشور ما خارج از حوزه تعامل اقتصادی  و صنعتی دنیا نیست و باید به سمت تعامل اقتصادی و صنعتی برویم اگر بوسیله رمز ارزها ورود کنیم و صنعت را احیا و ایجاد کنیم یکی از مواردی است که باعث توسعه کشور می‌شود.

وی در مورد بحث های که در مورد برق مصرفی این صنعت مطرح می شود گفت:  در بحث برق مصرفی این صنعت مقداری غلو می شود این صنعت آنقدر هم مصرف برق ندارد ما می توانیم از نیروگاههای خورشیدی و مواردی که در حوزه انرژی های پاک است برای فعالیت این صنعت در کنار برق استفاده کنیم و رمز ارزها را هم نهادینه کنیم چراکه رمز ارز می تواند در حوزه تحریم ها برای کشور موثر باشد.

لزوم نظام‌مند شدن صنعت رمز ارز

زارع بیان کرد: هیچ  جای دنیا صنعت رمز ارز محدود نشده است ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم باید فعالیت آنها را نظاممند و چارچوب دار کنیم .

وی در مورد حمایت از پیشنهادات کمیسیونها و نمایندگان در حوزه حمایت از صنعت رمز ارز در لایحه بودجه گفت: ما از همه پیشنهاداتی که به ایجاد زیر ساخت‌ها و توسعه اقتصادی ،سیاسی اجتماعی و فرهنگی کمک کند در لایحه بودجه ۱۴۰۱حمایت می کنیم از جمله این زیر ساخت ها حمایت از صنعت  رمز ارز است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا