الکترونیک آرتس

عناوین آینده‌ی الکترونیک آرتس به رایگان روی کنسول‌های نسل جدید ارائه می‌شوند

الکترونیک آرتس اعلام کرده است که خریداران نسخه‌های نسل کنونی عناوینش، می‌توانند به‌طور رایگان نسخه‌ی نسل جدید را نیز دریافت کنند.

طی ویدئو کنفرانسی از «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتس و «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد مالی و بازرگانی این شرکت، اعلام شده است که بازیکنانی که نسخه‌ی نسل کنونی عناوین میان‌نسلی را خریداری می‌کنند، می‌توانند به‌طور رایگان نسخه‌ی کنسول‌های نسل جدید یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس را دریافت کنند.

این قابلیت دریافت نسخه‌ی نسل جدید به‌طور رایگان با داشتن نسخه‌ی نسل جاری، تحت عنوان Smart Delivery توسط مایکروسافت معرفی شده است. پیش از الکترونیک آرتس، شرکت‌های بزرگ دیگری مثل یوبی‌سافت و سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده‌اند که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند تا طرفدارانشان مجبور به هزینه‌ی اضافی نشوند. با این وجود، یورگنسن وقتی راجع به چنین قابلیتی صحبت می‌کرده به پلتفرم خاصی اشاره نکرده است و مشخص نیست که این برای ایکس‌باکس سریز ایکس یا پلی‌استیشن ۵ یا هر دوی آن‌ها صادق خواهد بود.

با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید Battlefield در سال مالی ۲۰۲۲، مشخص نیست که عنوان برجسته و بزرگ الکترونیک آرتس برای سال جاری میلادی چه خواهد بود. با این وجود، اندرو ویلسون اظهار داشته است که پروسه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Battlefield علی‌رغم شرایط چالش‌برانگیز کنونی به‌خاطر پاندمی کرونا «خیلی خیلی خوب» به جلو می‌رود. این شرکت برنامه دارد که عناوین ورزشی سالانه‌اش را به همراه یک آی‌پی ورزشی کاملاً جدید که هنوز معرفی نشده است، روانه‌ی بازار کند و همچنین با استودیوهای مستقل بیشتری در راستای پروژه‌ی EA Originals همکاری می‌کند.

الکترونیک آرتس اخیراً طی گزارش مالی خود از ۱۰ میلیونی شدن تعداد بازیکنان Star Wars Jedi: Fallen Order خبر داده است که برای آن دستاورد چشم‌گیری به حساب می‌آید. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در سال جاری یک بازسازی معرفی‌نشده را عرضه خواهد کرد. در این باره می‌توان حدس‌های مختلفی با توجه به مجموعه‌ی گسترده‌ی عناوین الکترونیک آرتس زد ولی از طرفی دیگر، می‌توان بیشترین احتمال را به سری Mass Effect داد که طرفداران به شدت مشتاق بازگشت سه‌گانه‌ی اول آن به نسل کنونی هستند.

در آخر لازم به ذکر است که الکترونیک آرتس در ۱۱ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد رویداد EA Play را به رسم هر ساله برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که در آن شاهد اخبار و نمایش‌هایی از عناوین ورزشی آینده، بازی جدید استودیوی سازنده‌ی A Way Out و نسخه‌ی جدید Dragon Age باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا