پچ بازی eFootball

فردا پچ بازی eFootball رسماً به انتشار می‌رسد

شرکت کونامی سرانجام تاریخ انتشار دقیق پچ بازی eFootball را پس از تاخیری که به‌تازگی متحمل شد، اعلام کرده است.

پس از یک سال استراحت سری PES در سال ۲۰۲۰ و وعده‌ی تحول آن با نسخه‌ی جدید، کونامی انتظارات برای بازی eFootball را به شدت بالا برد. با این حال، برنامه‌های این شرکت مطابق انتظار به جلو نرفت و مشکلات فنی متعدد و کمبود محتوای این عنوان از همان ابتدای عرضه مورد انتقاد شدید کاربران گرفته و سر و صدای زیادی به پا کرده است.

حتی کونامی به‌تازگی بابت وضعیت کنونی بازی eFootball عذرخواهی کرد و وعده‌ی رفع باگ‌ها و مشکلات در آینده‌ی نزدیک را داد. این شرکت در اولین تلاش خود جهت رفع مشکلات، قرار بود پچی را در اواخر اکتبر منتشر کند که انتشارش به اوایل نوامبر موکول شد و حال تاریخ انتشار دقیق آن مشخص شده است.

کونامی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است پچ بازی eFootball یا به عبارتی نسخه‌ی ۰.۹.۱ آن در ۵ نوامبر (فردا) در دسترس قرار می‌گیرد. این شرکت اظهار داشته است که این پچ منحصراً روی رفع باگ‌ها متمرکز خواهد بود.

کونامی پیش از عرضه‌ی بازی eFootball مدعی شده بود که این عنوان در زمان عرضه اساساً یک دمو محسوب خواهد شد ولی هیچ فردی انتظار نداشت که کیفیت این بازی تا این حد پایین باشد.

این شرکت همچنین پیش از عرضه‌ی eFootball اعلام کرده بود که برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد و محتوا و قابلیت‌های جدید طی ماه‌های آتی برنامه دارد. باید منتظر ماند و دید که حال با بروز این مشکلات در عرضه‌ی آن، این برنامه‌ها به تعویق افتاده‌اند یا خیر.

بازی eFootball هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس قرار دارد و در خصوص نسخه‌ی موبایلی آن باید گفت که eFootball PES 2021 روی اندروید و iOS در پاییز پیش رو به eFootball به‌روزرسانی خواهد شد.

علاوه بر کونامی، ظاهراً آلکترونیک آرتس نیز مدتی است که به دنبال ایجاد تحولی در سری بازی فوتبالی خود یعنی FIFA و تغییر نام آن پس از سال‌ها تثبیت سری با این نام در بازار جهانی است. حتی گفته می‌شود که نام جدید این سری، EA Sports FC خواهد بود. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در نهایت الکترونیک آرتس در این مسیر موفق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا