فصل اول بازی Battlefield 2042

فصل اول بازی Battlefield 2042 در اوایل ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد

الکترونیک آرتس و استودیوی «دایس» (DICE) قصد دارند تا در اوایل سال آینده‌ی میلادی فصل اول بازی Battlefield 2042 را کلید بزنند.

بازی Battlefield 2042 کمتر از یک هفته‌ی دیگر به انتشار می‌رسد و مانند بسیاری از رقبای خود، رویکردی سرویس‌گونه را با محتویات فصلی در پیش گرفته است. استودیوی «دایس» (DICE) برنامه دارد تا با بتل پس‌ها، نقشه‌ها، به‌روزرسانی‌های جدید برای Battlefield Portal و… طی هر فصل Battlefield 2042 را گسترش بدهد.

با این حال، این پروسه بلافاصله پس از عرضه‌ی این عنوان شروع نخواهد شد. الکترونیک آرتس طی مطلبی در بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که جزپیات بیشتر درباره‌ی بازی Battlefield 2042 اوایل ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته می‌شود که بدین معنی است که فصل اول پس از آن رسماً آغاز خواهد شد. دایس در فاصله‌ی بین عرضه‌ی Battlefield 2042 و فصل اول آن، به‌صورت هفتگی ماموریت‌ها و پاداش‌ها و حالت‌های متعددی را ارائه خواهد داد.

بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه از حالت‌های چندنفره‌ی Battlefield Portal و Hazard Zone برخوردار خواهد بود که به اندازه‌ی کافی بازیکنان را تا شروع فصل اول این عنوان سرگرم خواهد کرد.

بازی Battlefield 2042 در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه خواهد شد و سازندگان اطمینان داده‌اند که این عنوان دوباره با تاخیر مواجه نخواهد شد و مطابق برنامه به عرضه می‌رسد. در دنیای Battlefield 2042 که همان‌طور از نامش هم مشخص است در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، بحران اقلیمی ملت‌ها و اقتصادها را به فروپاشی رسانده است. به دنبال این، «آوارگان» گرد هم آمده‌اند و قسم خورده‌اند که بدون اتحاد با هیچ ملتی، تنها برای خود و یاران‌شان بجنگند و نام Non-Patriated یا No-Pats را بر خود گذاشته‌اند. جنگ نزدیک است از آنجا که ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه بر سر ذخایر غذا و سوخت می‌جنگند و No-Pats مجبور به انتخاب جبهه‌ی خود هستند.

ماه گذشته بتای عمومی Battlefield 2042 برگزار شد که علی‌رغم مشکلات فنی خود و انتقاداتی که به دنبال آن دریافت کرد، نزدیک به ۸ میلیون یا به‌طور دقیق‌تر ۷.۷ میلیون شرکت‌کننده داشت و بازخورد کلی نسبت به آن «به شدت مثبت» بوده است. این درحالی است که این بتا در بازه‌ی دسترسی زودهنگام خود (که تنها در دسترس مشترکین EA Play و پیش‌خریدکنندگان قرار داشت) موفق به جذب ۳.۱ میلیون بازیکن شده بود و به‌صورت کلی بزرگ‌ترین بازه‌ی دسترسی زودهنگام بین تمامی عناوین الکترونیک آرتس تا به اینجا به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا