مخابرات منطقه تهران با کمک تصاویر ارسالی شهروندان که بیانگر کاستی ها و ایرادات احتمالی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر است، گامی ارزنده در جهت رفع نواقص احتمالی و زیباسازی نمای عمومی شهر برداشته است.
به گزارش سیارنیوز و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور بهبود خدمت رسانی، مخابرات منطقه تهران تاکنون بیش از ۲۰۰ تماس تلفنی و تصویر ارسالی از ایرادات تجهیزات مخابراتی را بررسی و رسیدگی کرده است.
بر اساس همین گزارش مخابرات منطقه تهران از تمامی شهروندان درخواست می کند تصاویر و ایرادات تجهیزات مخابراتی منصوبه سطح شهر را با ذکر نشانی محل دقیق، از طریق شبکه های اجتماعی به شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۵۴۱۳۰۵۶ ارسال نمایند، تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص تجهیزات مخابراتی ( پست، کافو، حوضچه، سیم کشی و…) اقدام شود.
شایان ذکر است برای سهولت دستیابی به محل مورد نظر توسط همکاران فنی مخابرات، شهروندان در صورت امکان می توانند موقعیت مکانی (location) گوشی را روشن و در تنظیمات دوربین، برچسب موقعیت (location tag) را فعال نمایند، تا محدوده جغرافیایی و موقعیت مکانی مورد نظر در تصاویر مشخص و نواقص و ایرادات موجود در اسرع وقت بررسی گردد.
همچنین شهروندان استان تهران می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا نظرات ارزنده خود را در خصوص خدمات مخابرات منطقه تهران از طریق شماره ( ۲۰۲۱ ) به واحد ارتباط مردمی اعلام نمایند.
لینک کوتاه: