معرفی ایرباد جدید در CES

ایرباد یا همان هندزفری بلوتوث که امکان استفاده برای سیستم عامل های دیگر را هم دارد نسل جدید خود را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد.

این گجت ساخته Mobvoi است و با گفتن دستورالعمل از سوی کاربر اجرا می کند. همچنین کاربر با تکان دادن سر می تواند تماس تلفنی را پاسخ دهد.

 تفاوت مدل TicPods 2 با مدل TicPods 2 Pro در ویژگی‌های هوش مصنوعی TicHear و TicMotion جدید است. در ایرباد TicPods 2 Pro با گفتن جملاتی چون Play music، Pause music، Next Song یا Hang up call عملیات مختلف متناظر با دستور صوتی اشاره شده انجام داده می شود.

یک قابلیت اختصاصی جالب و جذاب دیگر در مدل TicPods 2 Pro این است که کاربر با تکان دادن سر به بالا و پایین می‌تواند به تماس‌های تلفنی پاسخ دهد و با حرکت سر به چپ و راست می‌تواند تماس تلفنی خود را قطع کنید.

این ها در حالی است که ایرباد TicPods 2 در ۱۵ ژانویه با قیمت ۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل TicPods 2 Pro با قیمت ۱۳۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این دو ایرباد جدید از مدل قبلی کمی کوچکتر هستند و از سری‌های داخل گوش سیلیکونی بهره می‌برند.

 به دلیل درایوهای بهبودیافته و جدیدترین تراشه‌ی بلوتوث شرکت Qualcomm، صدایی واضح، شفاف را در اختیار خواهید داشت. افزون بر آن، سیستم کاهش نویز نیز برای ارتباط‌های تلفنی، بهترین کیفیت را ارائه خواهد کرد.

از دیگر قابلیت‌های این ایربادها می‌توان به پورت شارژ USB-C، عمرباتری ۴ ساعته با گوش دادن به موسیقی با هر بار شارژ کامل، ۲۳ ساعت عمرباتری با کیس شارژر، مقاومت در برابر آب و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

شرکت ارائه دهنده این ایربادها یعنی شرکت Mobvoi که به ساعت‌های هوشمند TicWatch معروف است.

این دو محصول در CES2020 رونمایی شده اند و محصولات خاص دیگری هم در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا