معرفی NIO ES6 Night Explorer؛ خودرویی برای طرفداران Razer

معرفی NIO ES6 Night Explorer؛ خودرویی برای طرفداران Razer

گر شما یکی از طرفداران سرسخت کمپانی Razer هستیدحتما یکی از محصولات این شرکت بخصوص گوشی آن را خریداری کرده اید اما اگر هنوز این کارها شما را راضی نکرده است می توانید جدیدترین کار این شرکت یعنی یک خودروی برقی شاسی بلند با نام NIO ES6 Night Explorer Limited Edition را خریداری کنید.

شرکت خودرو ساز چینی NIO روز جمعه، دوم آگست، اعلام کرد که این شرکت با شرکت Razer تفاهم نامه ای را امضاء کرده اند و به زودی یک خودروی شاسی بلند الکتریکی با تولید محدود را روانه بازار خواهند کرد.

نام این خودرو که NIO ES6 Night Explorer Limited Edition است بیشتر شبیه به ماشین های مسابقه ای است که شرکت ریزر اسپانسر آن باشد تا اینکه بشود آن را یک خودروی عادی برای رانندگی روزمره در نظر گرفت. لوگو این شرکت که به شکل ۳ مار است به همراه نور پس زمینه LED بر روی این خودرو قرار دارد. موتور برقی این خودرو نیز ۵۴۴ اسب بخار است و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن نیز ۴.۷ ثانیه است.

اطلاعات دیگری نیز درباره این خودرو وجود دارد که دانستنش خالی از لطف نیست.

از این خودرو فقط تعداد ۸۸ عدد ساخته خواهد شد که قیمت آن ۴۶۷،۸۰۰ یوآن یا ۶۷،۴۱۹ دلار است که البته برای یک خودروی کلکسیونی با تیراژ محدود مناسب است. متاسفانه این خودرو فقط در چین تولید خواهد شد. خودروی NIO ES6 در نمایشگاه ChinaJoy 2019 که یک نمایشگاه مخصوص محصولات الکترونیک سرگرمی است به معرض نمایش درخواهد آمد و ماشین رسمی تیم این شرکت در مسابقات بازی های کامپیوتری است.

طبق اخباری که از طرف شرکت NIO به دست آمده است این تازه اول راه برای این شرکت و شرکت Razer است و در آینده تفاهم نامه های دیگری نیز بین این دو به اجرا در خواهد آمد. البته دقیقا مشخص نیست این تفاهم نامه ها بابت چه چیزی است اما اگر تمام این ۸۸ خودرو به آسانی به فروش برسند می توان انتظار داشت که باز هم خودروهایی با برند Razer تولید شوند.

ظاهر خودرو NIO ES6 Night Explorer Limited Edition خوب بنظر می رسد اما ممکن است لوگوی شرکت Razer یک مقدار بیش از حد در این خودرو خودنمایی کند که البته برای طرفداران این برند اقدام بسیار خوبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا