مفهوم عکاسی موبایل به زبان اوپو

اوپو همواره به تولید محصولاتی که با دوربینی فوق‌العاده همراه شده‌اند، پرداخته است. دوربین‌هایی که زیبایی زندگی را به ساده‌ترین حالت ممکن به ثبت برسانند. این بدان معناست که عکاسی باید امری سریع و ساده باشد و نتیجه‌ی نهایی از لحاظ رنگ، وضوح و روشنایی کاملاً بی نقص باشد. البته عکس برداری نباید به امری جدی و خشک تبدیل شود و باید همراه با تفریح باشد تا از به اشتراک گذاشتن عکس‌هایمان لذت کافی را ببریم. در همین جهت اوپو سخت در تلاش بوده تا کاربران بتوانند در هر مکان یا هر زمانی عکس‌های عالی بگیرند و زیبایی زندگی را به ثبت برسانند.

تاریخچه نوآوری‌های اوپو در صنعت عکس برداری موبایل

در مه سال ۲۰۰۸ اوپو گوشی A103 را معرفی کرد که اولین گوشی دنیا با طراحی خندان داشت که توانایی ثبت بهترین عکس و ضبط بهترین ویدیوها را در زمان خودش دارا بود و در میان رقبا حرفی برای گفتن داشت. موفقیت این گوشی ثابت کرد که گوشی‌های موبایل باید قابلیت‌های عکاسی خارق‌العاده داشته باشند.

N1-640x479

در ژوئن ۲۰۰۹ ما دوربین-گوشی P51 را معرفی کردیم. این گوشی به دوربینی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده بود که با قابلیت‌های فراوان نو نوار شده بود. این امکانات شامل فوکوس خودکار، تشخیص چهره، لرزش گیر تصویر، کاهش قرمزی چشم و زوم ۸ برابر دیجیتالی بود که در آن زمان بسیار کمیاب بود؛ همچنین این گوشی اولین نمونه ای بود که از جلوه‌های ویژه لومو نیز پشتیبانی می کرد؛ و همین طور اوپو در حال تغییر گذشته برای آینده ای بود که عکاسی در آن مفرح و ایده انگیز باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی ویرایشگر تصویر Real Shot بود که با به همراه داشتن ۶ افکت از پیشت تعیین شده، حال و هوای تازه‌ای به عکس های شما می داد و عکاسی را لذت بخش و به اشتراک گذاری عکس‌ها را بهینه می کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا