نسخه‌ی جدید بازی Star Wars

ظاهراً نسخه‌ی جدید بازی Star Wars به‌زودی معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که در آینده‌ی نه چندان دور شاهد معرفی رسمی نسخه‌ی جدید بازی Star Wars پس از مدت‌ها انتظار طرفداران خواهیم بود.

حال که دیگر الکترونیک آرتس حقوق انحصاری بازی‌های ویدئویی Star Wars را در اختیار ندارد، باید انتظار اتفاقات حتی جذاب‌تری را برای این مجموعه داشته باشیم. با دنباله‌ی عنوان به شدت موفق Star Wars Jedi: Fallen Order، عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake از «اسپایر» (Aspyr)، LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که مدت زیادی است در دست توسعه قرار دارد و بازی Star Wars ساخته‌ی «یوبیسافت مسیو» (Ubisoft Massive)، مشاهده می‌کنیم که اتفاقات بزرگی پیش روی این سری است.

دیزنی و «لوکاس‌فیلم» (Lucasfilm) به‌تازگی کمپین بازاریابی Bring Home the Bounty را معرفی کرده‌اند که هر هفته تا پایان سال جاری میلادی رونمایی از کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها، لباس‌ها و موارد جدید دیگری را به ارمغان خواهد آورد. در تصویری که از برنامه‌ی زمانی این کمپین به اشتراک گذاشته شده، در قسمت مربوط به تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) تصویر یک کنترلر قرار گرفته است که ظاهراً اشاره به رونمایی از نسخه‌ی جدید بازی Star Wars دارد.

نسخه‌ی جدید بازی Star Wars

البته قطعاً این احتمال وجود دارد که نه نسخه‌ی جدید بازی Star Wars بلکه صرفاً محصولی مربوط به بازی در کار باشد. با این حال، با توجه به شایعات و گزارشات اخیر استودیوی فرانسوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) که بازی‌هایی نظیر Heavy Rain و Detroit: Become Human را در کارنامه‌‌ی خود دارد، در حال توسعه‌ی نسخه‌ای جدید از بازی Star Wars است که در مقایسه با آثار گذشته‌ی این استودیو که همگی به شدت داستان‌ محور بودند، اکشن محورتر خواهد بود.

اگر این شایعات و گزارشات صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که کوانتیک دریم طی این کمپین و در تاریخ مذکور از نسخه‌ی جدید بازی Star Wars رونمایی به عمل آورد. در هر صورت، مثل همیشه نمی‌توان به چنین اطلاعاتی اطمینان کرد و باید منتظر اخبار رسمی از سوی توسعه‌دهندگان بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا