در روز دوم از ۲۶امین نمایشگاه الکامپ، گروه فناوری اطلاعات هلو نشست خبری خود را در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار کرد و ضمن معرفی محصول حسابداری Apex، درباره توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوریهای نوین سخن گفت.
به گزارش سیار نیوز، حمیدرضا صدیقیان راد مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، ضمن معرفی محصولات این مجموعه اعلام کرد:
محصولات هلو برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده که تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارائه میشوند. محصولات ما برای شرکتهای مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.
محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. هلو برای کلیه کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه میشود.
مدیرعامل هلو عنوان کرد:
از نظر ریالی، محصولات هلو برای شرکت ها از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است.
نیازهای مختلف استارتاپها و جامعه حسابداران استارتاپها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.

ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر را تقسیمبندی کرد.
برخی کسب و کارها با افزایش چالشهای اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوریهای نوآورانه میشوند.
راهکارهای آیتی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش میدهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش میروند وهزینه های فناوری و آیتی را کاهش میدهند.
میعادیان ضمن اشاره به دوران پاندمی کرونا و اثرات آن بیان کرد:
پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش میبردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آیتی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آیتی محور کردهایم.
لینک کوتاه: