محصولات هلو متناسب با نیاز اصناف خاص

نشست خبری گروه فناوری اطلاعات هلو در روز دوم نمایشگاه الکامپ

در روز دوم از ۲۶امین نمایشگاه الکامپ، گروه فناوری اطلاعات هلو نشست خبری خود را در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار کرد و ضمن معرفی محصول حسابداری Apex، درباره توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوری‌های نوین سخن گفت.

به گزارش سیار نیوز، حمیدرضا صدیقیان راد مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، ضمن معرفی محصولات این مجموعه اعلام کرد:

محصولات هلو برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده که تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارائه می‌شوند. محصولات ما برای شرکت‌های مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.

محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. هلو برای کلیه کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه می‌شود.

مدیرعامل هلو عنوان کرد:

از نظر ریالی، محصولات هلو برای شرکت ها از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است.
نیازهای مختلف استارتاپ‌ها و جامعه حسابداران استارتاپ‌ها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپ‌‌ها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.

ابوالفضل میعادیان، گروه فناوری اطلاعات هلو
ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو

ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر را تقسیم‌بندی کرد.

برخی کسب و کارها با افزایش چالش‌های اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوآورانه می‌شوند.

راهکارهای آی‌تی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش می‌روند وهزینه های فناوری و آی‌تی را کاهش می‌دهند.

میعادیان ضمن اشاره به دوران پاندمی کرونا و اثرات آن بیان کرد:

پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش می‌بردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آی‌تی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آی‌تی محور کرده‌ایم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا