همکاری استارت آپ های ایرانی با کشورهای منطقه

استارت آپ های ایرانی در کنار نفوذ در اکثر عرصه های اقتصادی کشور می کوشند تا همکاری خود با کشورهای منطقه را نیز رقم بزنند.

به گزارش سیارنیوز و به نقل از خبرنگار کالا سودا، استارت آپ های ایرانی که در حال جان گرفتن در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند در تلاشند این موفقیت خود در چنین عرصه ها را به کشورهای دیگر منتقل کنند.

در همین رابطه، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور توئیتی اعلام کرده که استارت‌آپ‌های ایرانی در مرحله‌ی آمادگی برای ورود به کشورهای منطقه هستند. همکاری با یونیدو در راستای ظرفیت سازی برای بین المللی شدناستارت‌آپ‌ها تعریف شده است.

استارت آپ های ایرانی

استارت آپ ها یا همان کسب و کارهای نوپا در ایران از دو سال گذشته توانسته اند تجارب موفقی داشته باشند. تحریم ها نیز راه را برای موفقیت بیشتر آن ها باز کرد تا جایی که افق اقتصاد موفق با تکیه بر آن ها از سوی دولت طراحی شد.

در این باره می توان به موفقیت چشم گیر چند استارت آپ ایرانی اشاره کرد. خرده فروشی اینترنتی، اشتراک ویدیو، فروش اینترنتی لباس، حمل و نقل درون شهری، فروش بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل، تخفیف گروهی، اجاره وسایل و تجهیزات، نیازمندی های آنلاین، بیمه، پذیرایی میان وعده مراسم، سوپر مارکت آنلاین، خرید اینترنتی غذا، فروش اینترنتی میوه، رزرو اقامتگاه، فروش اپلیکیشن، خدمات مالی، تبلیغات در موبایل، فروش لوازم منزل و خوراکی، خدمات منزل، آموزش، خشک شویی آنلاین، سلامت و تبلیغات اینترنتی زمینه هایی است که استارت آپ های ایرانی توانسته اند بدرخشند.

البته دو حوزه غذا و خودرو زمینه هایی هستند که انتظار می رفته استارت آپ ها درخشش ویژه ای داشته باشند اما هنوز آنگونه که انتظار می رفته استارت آپ ها در این عرصه ها موفق عمل نکرده اند. دولت اخیرا تاکید خاصی به استارت آپ ها برای ورود به این دو زمینه داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا