ویندوز 11

ویندوز ۱۱ در دسترس دستگاه‌های بیشتری قرار خواهد گرفت

مایکروسافت به‌تازگی یک قدم در عرضه‌ی ویندوز ۱۱ به جلو رفته و این سیستم عامل را برای دستگاه های بیشتری عرضه‌ می‌کند‌.

مایکروسافت این هفته ویندوز ۱۱ را در دسترس رایانه‌های بیشتری قرار می‌‌دهد. پس از عرضه‌ی اولیه‌ی آن در اوایل ماه جاری برای رایانه‌های عمدتاً جدید، این شرکت اکنون به تدریج این سیستم عامل را در اختیار دستگاه‌های بیشتری قرار می‌دهد.

دسترسی ویندوز ۱۱ افزایش پیدا کرده و ما از نسل جدید مدل یادگیری ماشین خود نهایت استفاده را می‌بریم تا این سیستم عامل را به مجموعه‌ای گسترش یافته از دستگاه های سازگار ارائه دهیم.

اگر به دنبال دریافت این سیستم عامل به‌صورت رسمی و مستقیم در قالب یک به‌روزرسانی از طریق بخش Windows Update هستید، احتمالاً در هفته‌ی جاری در این بخش ظاهر خواهد شد.

مایکروسافت لیستی از دستگاه‌هایی را که ویندوز ۱۱ برای آن‌ها منتشر می‌شود به اشتراک نگذاشته ولی اگر دستگاه شما از حداقل مشخصات مورد نیاز برخوردار باشد، تنها از طریق Windows Update قادر به دریافت جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت خواهید بود. با این حال، اگر همچنان دستگاه شما از این سیستم عامل پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از روشی جایگزین که مایکروسافت معرفی کرده اما توصیه نمی‌کند، استفاده کنید.

کافی است به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید و پس از دریافت فایل ISO آن را روی سیستم خود بوت کنید و سپس اقدام به نصب سیستم عامل کنید. البته ممکن است در آینده به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت نکنید.

از سایر اخبار مرتبط با ویندوز ۱۱ می‌توان به فراهم شدن امکان آزمایش برنامه‌های اندروید اشاره کرد. نسخه‌ی آزمایشی این قابلیت در دسترس تسترهای دارای پردازنده‌های اینتل، ای‌ام‌دی و کوالکام قرار گرفته است. نهایتاً از اینجا می‌توانید خلاصه‌ای از ویژگی‌های جذاب ویندوز ۱۱ عامل نظیر طراحی جدید، اجرای برنامه‌های اندروید به‌صورت مستقیم و… را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا