پلی‌استیشن 5

پلی‌استیشن ۵ ظاهراً ۶۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل استفاده خواهد داشت

به‌ تازگی جزئیاتی از کل ظرفیت حافظه‌ی داخلی پلی‌استیشن ۵ و مقدار قابل استفاده‌ی آن برای کاربران جهت نصب بازی‌ها مشخص شده است.

به‌تازگی اطلاعات مختلفی درباره‌ی پلی‌استیشن ۵ به انتشار رسیده و بخشی از این اطلاعات جالب مربوط به حافظه‌ی داخلی این کنسول است که دید دقیق‌تری نسبت به ظرفیت و عملکرد آن به ما ارائه می‌دهد.

تصاویری از روی صفحه‌ی پلی‌استیشن ۵ از رابط کاربری آن در ResetEra منتشر شده و یکی از این تصاویر که در زیر مشاهده می‌کنید، ظاهراً ظرفیت کامل و دقیق حافظه‌ی داخلی این کنسول را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، پی‌اس ۵ در مجموع ۸۲۵ گیگابایت SSD داخلی خواهد داشت که ۶۶۴ گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود و سایر فضا برای فایل‌های مخصوص کنسول و سیستم عامل آن کنار گذاشته شده است.

پلی‌استیشن 5

علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد که بازی Astro’s Playroom دارای حجم ۲.۴ گیگابایتی خواهد بود. Astro’s Playroom عنوانی است که به‌صورت از پیش نصب شده روی تمامی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ ارائه می‌شود.

این درحالی است که اخیراً مشخص شده است که ۸۰۲ گیگبایات از حافظه‌ی SSD یک ترابایتیِ کنسول رقیب سونی یعنی ایکس‌باکس سریز ایکس قابل استفاده و در دسترس خواهد بود.

در آخر لازم به ذکر است که مدل استاندارد و مدل دیجیتالی و بدون دیسک پلی‌استیشن ۵ که گفته می‌شود بزرگ‌ترین کنسول تاریخ خواهد بود، به ترتیب با قیمت ۵۰۰ و ۴۰۰ دلار در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در برخی مناطق مشخص (ایالات متحده‌ی آمریکا، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند و کره‌ی جنوبی) و در ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در سایر نقاط جهان عرضه خواهند شد. سونی طی رویداد هفته‌ی گذشته که طی آن قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق این کنسول را مشخص کرد، همچنین از PS Plus Collection سخن گفت که مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین عناوین پلی‌استیشن ۴ است که در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در دسترس مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس روی این کنسول قرار می‌گیرد و از اینجا می‌توانید جزئیات بیشتر آن را مشاهده کنید.

نظر شما راجع به ظرفیت حافظه‌ی داخلی پلی‌استیشن ۵ چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا