بازی eFootball

کونامی بابت عرضه‌ ضعیف بازی eFootball عذرخواهی کرد

شرکت کونامی که چند روز قبل بازی eFootball را سرانجام به انتشار رساند، حال بابت کیفیت نامطلوب این بازی فوتبال به‌صورت رسمی عذرخواهی کرد.

کونامی پیش از عرضه‌ی بازی eFootball اعلام کرده بود که این عنوان در زمان عرضه اساساً یک دمو محسوب خواهد شد ولی هیچ فردی انتظار نداشت که کیفیت این بازی تا این حد پایین باشد. از گیم‌پلی ناقص گرفته تا انیمیشن‌ها و مدل‌های چهره‌ی ضعیف و گلیچ‌های متعدد، این بازی در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارد. انتقادات بازی به قدری شدید بود که حتی eFootball در استیم کمترین امتیاز را بین تمامی بازی‌های موجود دریافت کرده است.

عذرخواهی کونامی بابت مشکلات بازی eFootball

کونامی نسبت به موج منفی بازیکنان ابراز آگاهی کرده و رسماً بابت عرضه‌ی ضعیف و پر از مشکل بازی eFootball عذرخواهی به عمل آورده است. این شرکت طی بیانیه‌ای در حساب رسمی توئیتر این عنوان، آگاهی خود نسبت به مشکلات بازی در میان‌پرده‌ها، حرکات بازیکنان، حالات چهره و… را اعلام کرده و پس از عذرخواهی، اطمینان داده است که تیم سازنده روی بهبود و رفع آن‌ها کار می‌کند و برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ به صورت مستمر از هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی کرده است.

ما به‌خاطر این مشکلات بسیار متاسف هستیم و می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که تمامی نگرانی‌ها را جدی خواهیم گرفت و در جهت بهبود وضعیت کنونی تلاش خواهیم کرد. این عنوان به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود، کیفیت آن بهبود پیدا می‌کند و محتوای جدید همواره به آن اضافه می‌شود. از هفته‌ی آینده به بعد، ما یک به‌روزرسانی را در ماه اکتبر آماده خواهیم کرد درحالی که نظرات بیشتری را از طریق پرسشنامه‌ها از کاربرانمان دریافت می‌کنیم.

بازی eFootball هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس قرار دارد و در خصوص نسخه‌ی موبایلی آن باید گفت که eFootball PES 2021 روی اندروید و iOS در پاییز پیش رو به eFootball به‌روزرسانی خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که نباید انتظار محتوای زیادی از بازی eFootball در زمان عرضه روی پی‌سی و کنسول‌ها را داشت. امکان بازی آفلاین با هوش مصنوعی یا بازیکنان دیگر فراهم خواهد بود و همچنین رویدادهای آنلاین هفتگی برگزار خواهد شد. البته لازم به ذکر است که قابلیت بازی میان‌پلتفرمی یا همان کراس‌پلی بین پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و پی‌سی در زمان عرضه وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا