گزارش جدیدی منتشر شده است که حکایت از این دارد که توسعهی بازی Skull and Bones باری دیگر از سر گرفته شده و مسیر جدیدی را در پیش گرفته است.
بازی Skull and Bones اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و یوبیسافت وعده داده بود که آیپی بزرگ بعدی این شرکت خواهد بود. این عنوان درحالی که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ روانهی بازار شود، از آن زمان تاکنون بارها با تاخیر مواجه شده و در جدیدترین مورد، انتشارش به سال مالی ۲۰۲۳ (آپریل ۲۰۲۲ تا مارچ ۲۰۲۳) موکول شده است.
حال به نظر میرسد که توسعهی بازی Skull and Bones با موانعی روبهرو شده و به گزارش Game Luster، با توجه به منبعی نزدیک به این پروژه در یوبیسافت سنگاپور، توسعهی این عنوان باری دیگر ریبوت شده و از سر گرفته شده است. این پروژهی از سر گرفته شده در حال حاضر در مراحل اولیهی توسعه به سر میبرد و بعید است که حتی در ۲۰۲۲ روانهی بازار شود.
گفته میشود که بازی Skull and Bones رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. زاویهی دوربین این عنوان هنگام کنترل کشتی مشابه Sea of Thieves اولشخص خواهد بود و وقتی از کشتی پایین میآیید و بر زمین قدم میگذارید، با زاویهی سومشخص پیش خواهید رفت.
طبق معمول نمیتوان به چنین شایعات و گزارشاتی اطمینان کرد اما با توجه به مشکلات متعددی که Skull and Bones همواره در پروسهی توسعهی خود تجربه کرده، چنین امری آنقدر بعید و دور از انتظار به نظر نمیآید. سال گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کاگردان نوآوری این عنوان در سال ۲۰۱۸ تیم سازنده را ترک کرده و این بازی بارها ریبوت شده است. چند ماه بعد، گزارشات دیگری را مشاهده کردیم که توسعهی بازی باری دیگر جهت تمرکز روی داستانسرایی با المانهای تجربهی زنده و سرویسگونه ریبوت شده است.
در اواخر ۲۰۲۰ به دنبال زمزمههایی از آزار و سوء رفتار جنسی، تعدادی از کارکنان سطح بالای یوبیسافت از این شرکت جدا شدند یا به جایگاههای دیگری انتقال پیدا کردند که در این بین رئیس یوبیسافت سنگاپور، توسعهدهندهی Skull and Bones یعنی «هیوگ ریکور» (Hugues Ricour) از این استودیو خارج شد.
لینک کوتاه: