گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰

گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ با دو برابر حافظه ذخیره‌سازی بیشتر معرفی شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ را که کاملا مشابه مدل ۲۰۱۸ این محصول است معرفی کرد. این محصول جدید نسبت به نسخه قبلی دوبرابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر دارد.

گوشی هوشمند گلکسی J2 کور نسخه‌ ۲۰۲۰ برای عرضه به بازار هند معرفی شد. در سال ۲۰۱۸ مدلی از این گوشی به بازار عرضه شد که مشخصات بسیار ضعیفی داشت. از ویژگی‌های مدل جدید سال ۲۰۲۰ می‌توان به اجرای نسخه Go از سیستم عامل اندروید ۸ اشاره کرد. سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای این نسخه طوری طراحی شده‌اند که حتی با سخت‌افزار ضعیف نیز عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهند. گفتنی‌ است که مدل ۲۰۱۸ گلکسی J2 کور اولین گوشی سامسونگ با نسخه Go از سیستم‌عامل اندروید بود.

گلکسی جی ۲ کور نسخه‌ ۲۰۲۰ به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۹۵۰ در ۵۴۰ پیکسل مجهز است. مدل قبلی این گوشی برای محافظت از صفحه‌نمایش خود، از محافظ گوریلاگلس بهره می‌برد؛ با اینکه در شرح مشخصات گلکسی J2 کور نسخه‌ ۲۰۲۰  به استفاده از این محافظ اشاره‌ای نشده است اما می‌توان انتظار داشت که شاهد حضور محافظ گوریلاگلس در این نسخه جدید نیز باشیم. گلکسی J2 کور نسخه‌ ۲۰۲۰  فاقد ناچ یا برش روزنه‌ای بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی‌اش در بالای صفحه‌نمایش و روی حاشیه نسبتا زیاد بالای گوشی قرار دارد.

نسخه ۲۰۲۰ دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود است. لنز این دوربین قابلیت فوکوس خودکار داشته و توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم برثانیه را دارد. گلکسی جی ۲ کور نسخه ۲۰۲۰ دارای ۱۶  گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی‌ست که حدود ۴.۳ گیگابایت آن را فایل‌های سیستمی اشغال کرده‌اند. البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو SD می‌توان حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. برخورداری از نسخه‌ Go سیستم‌عامل اندروید باعث شده تا بتوان با استفاده از قابلیت Smart Manager، اپلیکیشن‌ها و محتواهای دیگر را به کارت حافظه‌ خارجی انتقال داد.

این گوشی پایین‌رده سامسونگ از تراشه اگزینوس ۷۵۷۰ به‌عنوان پردازنده مرکزی خود استفاده می‌کند. تراشه مذکور با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری ساخته شده و دارای چهار هسته کورتکس A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است. مشخصات فنی این گوشی در مقایسه با گوشی‌های جدید موجود در بازار قابل توجه نیست برای مثال این محصول از یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی‌اش از دیگر نقاط ضعف آن محسوب می‌شود. توسط این گوشی می‌توان به مدت ۱۴ ساعت از طریق شبکه LTE وب‌گردی کرد که در صورت استفاده از شبکه وای‌فای عمر باتری کمی افزایش پیدا می‌کند. البته گفتنی‌ست که باتری این محصول از نوع قابل تعویض است.

این محصول قرار است در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی در اختیار کاربران باشد. قیمتی که برای گلکسی J2 کور نسخه‌ ۲۰۲۰ تعیین شده ۶۳۰۰ روپیه معادل ۸۳ دلار است. مدل قبلی در سال ۲۰۱۸ با قیمت ۶۲۰۰  روپیه عرضه شد؛ دلیل افزایش قیمت مدل جدید افزایش مالیات در هند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا