گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰ تابستان امسال با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

براساس اخبار رسمی، به دلیل شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان، گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت ۲۰ تابستان امسال یعنی اواسط مردادماه، با برگزاری مراسمی آنلاین، معرفی و روانه بازار خواهد شد.

سال ۲۰۱۹ بود که شرکت سامسونگ از گوشی هوشمندش گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد که در طراحی آن از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره گرفته بود، حال امسال به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از یک باتری با ظرفیت بالاتر در محصول جدید خانواده نوت استفاده کند و طبق گزارش‌های به‌دست آمده از وبلاگ Galaxy Club، گلکسی نوت ۲۰ با باتری ۴۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

طبق ادعای این وبلاگ هلندی، ظرفیت نامی باتری گوشی هوشمندی با شماره مدل EB-BN980ABY برابر با ۳۸۸۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. با توجه به این موضوع، پیش‌بینی می‌شود محصول نهایی باتری‌ای مشابه با باتری گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ و با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت داشته باشد.

اگر در نظر بگیریم که این گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به بازار معرفی شود، پس احتمال دارد که هم‌خانواده‌اش گلکسی نوت ۲۰ پلاس با باتری‌ای مشابه با باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس، با ظرفیت ۴۵۰۰  میلی‌آمپرساعت یا مشابه با باتری گلکسی اس ۲۰ اولترا، با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، به بازار عرضه شود. هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی گلکسی نوت ۲۰ در دسترس نیست اما نسخه ۵G مدل پلاس این محصول جدید سامسونگ، چند هفته پیش در اواسط فروردین‌ماه سال جاری در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. این بنچمارک برخی از مشخصات این محصول را فاش کرد که از جمله آن می‌توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۰، رم ۸ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به عنوان پردازنده مرکزی اشاره کرد. قبلا نیز خبرهایی مبنی بر به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ منتشر شده بود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا