گلکسی نوت ۲۰ پلاس

گلکسی نوت ۲۰ پلاس به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۵۰ برابری مجهز می‌شود

طبق اطلاعات جدید، دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس از بزرگ‌نمایی صدبرابری استفاده نخواهد کرد. این قابلیت در دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا برای اولین بار رونمایی شد که به‌دلیل مشکلاتی که داشت قرار نیست در پرچم‌دار جدید سامسونگ دیده شود.

اطلاعات و جزئیاتی از گلکسی نوت ۲۰ پلاس که قرار است در ماه اوت سال جاری میلادی رونمایی شود توسط IceUniverse افشاگر توییتری منتشر شده است.

به‌گفته این افشاگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس قرار است از یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند و خبری از لنز ToF در آن نیست، به‌جای آن قرار است حسگر مجهز به فوکوس لیزری در این دوربین مستقر شود. ابعاد حسگر اصلی دوربین ۱/۱.۳۳ اینچ گزارش شده که از نوع برایت HM1 سامسونگ خواهد بود.

دوربین بعدی ماژول دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس، ۱۲ مگاپیکسلی و از نوع ایزوسل فست بوده که ابعاد ۱/۲.۵۵ برای آن گزارش شده است. در این حسگر فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز قرار دارد.

افشاگر سامسونگ اعلام کرده است که لنز پریسکوپ نیز در گلکسی نوت ۲۰ پلاس دیده خواهد شد. این لنز از حسگری ۱۳ مگاپیکسلی از نوع سامسونگ اسلیم ۳M5 استفاده خواهد کرد. ابعاد این حسگر ۱/۳ اینچ گزارش شده است؛ با این حال Ice Universe مدعی شده که ابعاد این حسگر به ۱/۳.۴ اینچ می‌رسد.

ابعاد حسگر این موضوع را تأیید می‌کند که این حسگر قرار نیست از زوم ۱۰۰ برابری بهره ببرد و سامسونگ برای این دوربین به همان زوم ۵۰ برابری اکتفا کرده است. از دیگر اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی منتشر شده است می‎توان به حضور تراشه اگزینوس ۹۹۲ با لیتوگرافی ۵ نانومتری اشاره کرد. اطلاعات می‌گویند که این تراشه نسبت به تراشه اگزینوس ۹۹۰ بین ۲۰ تا ۲۵ درصد عملکرد بهتر از خود نشان داده است.

باید منتظر باشیم و ببینیم بعد از معرفی این گوشی چقدر از این افشاگری‌ها به واقعیت نزدیک است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا