استادیا

گوگل از همچنان پابرجا بودن سرویس استادیا خبر می‌دهد

علی‌رغم تمام مشکلات و چالش‌هایی که برای استادیا به وجود آمده، گوگل اظهار به‌تازگی داشته است که این سرویس همچنان پابرجا است.

گوگل تا به اینجا استادیا را به بهترین شکل ممکن مدیریت نکرده است. این شرکت به‌خاطر آغاز کردن ایده‌های بزرگ و بلندپروازانه و سپس رها کردن آن‌ها درحالی که هنوز به سطح توسعه‌ی قابل توجه‌ای نرسیده‌اند شهرت دارد و اگرچه هنوز زود است برای اینکه استادیا را جزو آن‌ها بدانیم، اتفاقات اخیر نظیر تعطیل شدن استودیوهای فرست پارتی یا خروج مدیر محصولات استادیا امیدوارکننده به نظر نمی‌رسند.

با این حال، گوگل این اطمینان را می‌دهد که استادیا «همچنان زنده و بسیار خوب است». مدیر بازاریابی محصولات این سرویس یعنی «نیت آهرن» (Nate Ahearn) در گفت‌وگو با GamesIndustry اظهار داشته است که گوگل همچنان با شرکای ناشر و توسعه‌دهنده جهت توسعه‌ی عناوین عمده‌ی جدید کار می‌کند و همان‌طور که اخیراً گفته شد، استادیا در سال ۲۰۲۱ مجموعاً بیش از ۱۰۰ بازی جدید را دریافت خواهد کرد.

ما در مسیر عرضه‌ی بیش از ۱۰۰ بازی جدید روی استادیا در ۲۰۲۱ هستیم و همچنان تلاش می‌کنیم تا آن را به بستری عالی برای تجربه‌ی بازی روی دستگاه‌هایی که در اختیار دارید تبدیل کنیم. به تمامی کسانی که به ما باور ندارند می‌گویم به اینکه چگونه گفته‌هایمان را عملی می‌کنیم توجه داشته باشند درحالی که برنامه‌ی Stadia Makers را گسترش می‌دهیم و با استودیوهای AAA نظیر کپ‌کام، الکترونیک آرتس، اسکوئر اینکس، یوبی‌سافت و… همکاری می‌کنیم.

استادیا تا به اینجای سال جاری هم عناوین بزرگی را دریافت کرده است که از جمله می‌توان به Judgment Remastered ،Resident Evil Village و Disco Elysium – The Final Cut اشاره کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل خصوصاً پس از تلاش‌های ناموفقی که در زمینه‌ی توسعه‌ی عناوین انحصاری و فرست پارتی داشتند، خواهد توانست کاربران بیشتری را به این سرویس جذب کند یا خیر.

نظر شما راجع به رویکرد جدید گوگل در رابطه با استادیا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا