وان پلاس ۸ پرو

۱۳ رکورد جدید در دیسپلی میت توسط نمایشگر وان پلاس ۸ پرو

طی گزارشی که از بررسی‌های اولیه‌ی مؤسسه‌ دیسپلی میت روی گوشی وان پلاس ۸ پرو منتشرشد، ۱۳ رکوردشکنی جدید توسط این گوشی به ثبت رسیده‌است.

قبلا از این شرکت چینی، محصولی با نام OnePlus 7Pro در سال ۲۰۱۹ روانه‌ بازار شده‌ بود که بهترین تجربه‌های بصری را توسط نمایشگری ۹۰Hz با وضوح تصویر+QHD به کاربران هدیه می‌کرد. طبق آخرین اخبار منتشرشده، وان‌ پلاس به‌زودی طی مراسمی آنلاین، به‌صورت رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی  “OnePlus 8” معمولی و  “OnePlus 8 Pro” رونمایی خواهدکرد. همچنین محتمل است که درهمین مراسم ضمن معرفی هدفون “Bullets Wireless Z”، گوشی میان‌رده‌ای نیز با نام “OnePlus Z” رونمایی شود.

مؤسسه‌ Display Mate همواره به‌صورت ویژه‌ای، نمایشگر انواع گوشی‌ها را مورد ارزیابی و تحلیل قرارمی‌دهد، به همین منظور، گزارشی از بررسی‌های خود روی گوشی‌های خانواده‌ Oneplus 8 منتشر کرده‌است. این اتفاق درحالی رخ داده‌ که هنوز از این سری رونمایی نشده‌است. براساس این گزارش، وان پلاس ۸ پرو مجهز به صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای‌ست که بار دیگر اهمیت ویژه‌ای که شرکت وان‌پلاس، برای طراحی نمایشگر محصولاتش قائل است را به رخ می‌کشد. تمامی این اطلاعات از گزارشی به‌دست می‌آید که گفته می‌شود فقط یک بررسی اجمالی بوده و برای دستیابی به جزئیات بیشتر، باید منتظر رونمایی از این خانواده‌ جدید باشیم.

در ادامه‌ گزارش می‌بینیم که این دستگاه، توانسته‌ بیش از ۱۰ رکورد جدید، در رتبه‌بندی دیسپلی میت به‌ثبت برساند. این رکوردها شامل دقت رنگ، کنتراست تصویر، روشنایی و میزان منعکس کردن نور است. DisplayMate براساس این موارد، بالاترین امتیاز ارزیابی خود، یعنی +A  و همچنین جایزه‌ بهترین نمایشگر به‌کاررفته در گوشی‌های هوشمند را به این خانواده اعطا کرده‌است.

باوجوداینکه دیسپلی میت اعلام کرده‌است که برای گوشی‌ OnePlus 8، بیش از ۱۰ رکورد ثبت کرده‌اند. پیت لایو، مدیر عامل شرکت وان‌پلاس، اذعان داشته‌است که شمار این رکوردها برای OnePlus 8Pro به عدد ۱۳ می‌رسد! شاید برایتان سوال پیش بیاید که علت این تفاوت آمار چیست؟ باید بگوییم که Display Mate این آمار را برای هر دو گوشی این خانواده، یعنی هم OnePlus 8  و هم برای OnePlus 8Pro  منتشر کرده‌است و این موضوع نشان‌دهنده‌ این است که مدلpro ، از امتیاز بیشتری نسبت به مدل معمولی برخورداراست و دارای نمایشگری حرفه‌ای‌تر خواهدبود. براساس گزارش منتشر شده  مدل پرو از نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند، در حالی که این عدد برای نمایشگر مدل معمولی آن ۹۰ هرتز گزارش شده‌است.

وان‌پلاس نیز همانند شیائومی، با بهره‌گیری از برخی محصولات ساخته‌شده توسط سامسونگ، سعی در بهبود کیفیت محصولات خود دارد. برطبق این ادعا، خبرهایی مبنی بر استفاده از پنل‌های ساخت شرکت سامسونگ، در محصولات وان‌پلاس به گوش می‌رسد. از جمله‌ این موارد، می‌توان به پنل به‌کاربرده‌شده در OnePlus T7  اشاره کرد. باوجوداین، وان‌پلاس با بهره‌گیری از دانش متخصصانش پنل‌های خریداری شده را بهبود می‌بخشد تا با این فرمول بتواند صفحه نمایشی بی‌نظیر برای محصولاتش به ارمغان آورد.

این روزها خبرهایی مبنی بر مجهزشدن خانواده وان پلاس ۸ به فناوری شارژ بی‌سیم منتشر شده‌است. به‌علاوه شرکت وان‌پلاس با بهره‌گیری از گواهی IP68، گوشی‌های جدید خود را در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم کرده و دیگر از دوربین‌ سلفی بالاجهنده یا پاپ‌آپ در مدل‌های پرو استفاده نخواهدکرد و به جای آن از حفره‌ای در بالای نمایشگر صفحه، بهره برده‌است.

گفته می‌شود شرکت چینی وان‌پلاس، در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۶ فروردین ۱۳۹۹) محصولات جدیدش را به‌ نمایش خواهدگذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا