3 دلیل عملی برای استفاده از توییتر

۳ دلیل عملی برای استفاده از توییتر

شهرت استفاده از توییتر به خاطر بودن به عنوان مکانی مملو از میم‌ها، عکس‌های داغ و فراوان از وعده‌های غذایی از هزاران نفر نیست. اما هنوز هم استفاده ای از توییتر وجود دارد، حتی اگر عاشق بحث کردن با غریبه‌های اینترنتی یا شوخی‌های بی پایان نباشید. در واقع، در صورت استفاده عاقلانه، می‌تواند در زمان و سردرد شما صرفه‌جویی کند.

در سیار نیوز، ۳ دلیل عملی برای استفاده از توییتر را برای شما آورده‌ایم.

3 دلیل عملی برای استفاده از توییتر
۳ دلیل عملی برای استفاده از توییتر

۳ دلیل عملی برای استفاده از توییتر

خدمات بهتر به مشتریان

چیزهای کمی به عنوان خدمات مشتریان نامرغوب باعث تحریک (یا جرقه خشم کامل می‌شود). وقتی تماس با یک شرکت از طریق چت یا تلفن، شما را به کسی که می‌تواند کمک کند وصل نمی‌کند، در عوض توییتر را امتحان کنید.

دسترسی به انواع مشاغل از طریق توییتر آسان است، از جمله بانک‌ها و بعضی از خدمات. ابتدا باید توییت‌ها و پاسخ‌های یک شرکت را بررسی کنید تا ببینید آیا به درخواست‌های مشتری پاسخ می‌دهد یا نه (و با چه سرعتی). امروزه بیشتر آنها این کار را می‌کنند. بعضی از شرکت‌ها حتی حساب‌های توییتری را برای خدمات مشتریان اختصاص داده‌اند.

جستجوی پشتیبانی مشتری به این روش ۲ مزیت دارد: اول اینکه در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. می‌توانید یک @-reply یا یک پیام مستقیم به شرکت ارسال کنید، سپس در حالی که منتظر شنیدن پاسخ هستید، به زندگی خود ادامه دهید. به طور کلی پاسخ‌ها نسبتاً سریع هستند. انسان در طرف دیگر به جای دنبال کردن یک فیلمنامه، اغلب از زبان مستقیمی استفاده می‌کند که نگرانی شما را ه برطرف می‌کند.

همچنین، تیم‌های پشتیبانی مبتنی بر توییتر آزادی عمل بیشتری برای کمک به یک مشکل دارند. حتی اگر قبلاً سیستم تلفنی یا چت آنلاین را امتحان کرده باشید، تماس در حین استفاده از توییتر ممکن است مشکل شما را به طور کامل حل کند.

یک نکته در مورد امنیت و حریم خصوصی: برای بعضی از مشاغل (مانند خطوط هوایی، شرکت‌های تلفن همراه و بانک‌ها)، ممکن است از شما خواسته شود هویت خود را با تأیید جزئیات حساب از طریق پیام مستقیم تأیید کنید. مثل همیشه، با این اطلاعات با احتیاط رفتار کنید. شما موظف نیستید چیزی را که باعث ناراحتی شما می‌شود را به اشتراک بگذارید. اگر این امر مانع از کمک بیشتر نماینده به شما می‌شود، از یک خط، خدمات تلفنی مستقیم‌تری بخواهید یا اگر مشکل پیچیده‌ای دارید، روشی برای تماس با سطوح بالاتر پشتیبانی پیدا کنید.

خدمات بهتر به مشتریان
خدمات بهتر به مشتریان

به روز رسانی اخبار

توییتر ابزاری عالی برای به‌روز ماندن است و نه فقط با اخبار فوری، بلکه اطلاعات رفت‌وآمد روزانه، پیشرفت‌ها در زمینه‌ها یا موضوعات مورد علاقه شما و شخصیت‌های عمومی.

مرز باریکی بین حدس و گمان و اخبار واقعی وجود دارد، بنابراین حساب‌هایی را که دنبال می‌کنید عاقلانه انتخاب کنید. خبرگزاری‌های محلی مکانی عالی برای شروع هستند، چرا که به‌روزرسانی‌هایی را در مورد منطقه شما ارائه می‌کنند و در عین حال داغ‌ترین اخبار ملی را هم ارسال می‌کنند. برای دریافت پوشش مورد نظر می‌توانید چندین رسانه را دنبال کنید. حتی ایستگاه‌های رادیویی هم در توییتر حضور دارند. برای مثال، KCBS، یکی از بهترین منابع خلیج SF برای به‌روزرسانی‌های منظم در مورد ترافیک و حمل‌ونقل عمومی، هشدارهای ارزشمند خود را توییت می‌کند.

هنگام انتخاب حساب‌هایی که باید دنبال شوند، با جستجوی علامت تأیید شده در کنار نام، مطمئن شوید که حساب رسمی دارید. (این یک علامت کوچک در داخل یک دایره با لبه‌های حفره‌ای است.) اکانت‌های تقلیدی و تکراری گاهی اوقات وجود دارند، بنابراین جستجوی آن نماد اطمینان حاصل می‌کند که آژانس یا شخص مناسب را انتخاب کرده‌اید، به‌خصوص اگر با افرادی مانند خبرنگاران و چهره‌های قابل توجه در ارتباط باشید.

به روز رسانی اخبار
به روز رسانی اخبار

شکار مقرون به صرفه

منابع زیادی برای یافتن پایین‌ترین قیمت کالاها و تجهیزات وجود دارد. وب‌سایت‌ها، انجمن‌ها، خبرنامه‌های ایمیل، Reddit، Discord و موارد دیگر. می‌توانید خود توییتر را هم در آن فهرست قرار دهید.

انواع حساب‌ها به شناسایی و انتقال معاملات به عموم اختصاص داده شده است. این پلتفرم منابع مختلفی را جمع‌آوری می‌کند: وب‌سایت‌های معاملاتی با ده‌ها نفر، سایت‌های معاملاتی جمع‌سپاری، افرادی که همیشه اطلاعات داخلی دارند. همه آنها در این یک نقطه جمع شده‌اند. کسب‌وکارها گاهی اوقات کدهای کوپن و تبلیغات ویژه را از طریق حساب‌های توییتر خود هم تبلیغ می‌کنند.

بهترین استراتژی برای شکار معامله در توییتر سازماندهی ماندن است. حداقل، از فهرست‌های توییتر استفاده کنید تا از اطلاعات بی‌وقفه غافل نشوید. آن را با Tweetdeck جفت کنید، یک رابط مبتنی بر دسکتاپ که به شما امکان می‌دهد چندین لیست را در یک زمان مشاهده کنید، و می‌توانید اطلاعات را بسیار راحت‌تر مرور کنید.

همچنین می‌توانید اعلان‌ها را برای حساب‌های منتخب فعال کنید، اگر می‌خواهید فوراً از هر توییت مطلع شوید (معروف به معامله)، اما این می‌تواند هرزنامه شود. این استراتژی بهتر است با سرویسی مانند IFTTT جفت شود، که می‌توانید از آن برای فیلتر کردن کلمات کلیدی و توییت‌هایی که با آن شرایط مطابقت دارند استفاده کنید.

همانطور که در بخش شکار چانه زنی به آن اشاره شد، می‌توانید با استفاده از چند ویژگی این سرویس، توییتر را از بارگیری بیش از حد اطلاعات جلوگیری کنید: فهرست‌های توییتر و Tweetdeck.

شکار مقرون به صرفه
شکار مقرون به صرفه

پاداش: نکاتی برای تجربه بهتر توییتر

لیست های توییتر و Tweetdeck

همانطور که در بخش شکار چانه زنی به آن اشاره شد، می‌توانید با استفاده از چند ویژگی این سرویس، از بارگیری بیش از حد اطلاعات در توییتر جلوگیری کنید: فهرست‌های توییتر و Tweetdeck.

فهرست‌های توییتر به شما امکان می‌دهند حساب‌های منتخب را با هم گروه‌بندی کنید تا یک نمای تنظیم‌شده داشته باشید. شما می‌توانید به تعداد (یا به تعداد کم) حساب‌ها در یک لیست داشته باشید و آنها را به طور کامل در یک لیست قرار دهید. اگر می‌خواهید «خبرنگاران فناوری که پردازنده‌های مرکزی را پوشش می‌دهند و همچنین میم‌های خنده‌دار گربه‌ها را به اشتراک می‌گذارند» را به یک چیز تبدیل کنید، این کار را انجام دهید.

سپس Tweetdeck امکان مشاهده چندین لیست را به طور همزمان فراهم می کند. این رابط دسکتاپ، که از طریق مرورگر یا برنامه macOS در دسترس است، به شما امکان می دهد لیست ها را اضافه کنید و آنها را به هر ترتیبی مرتب کنید. سپس می‌توانید در یک نگاه توییت‌های مختلف را به‌طور هم‌زمان دریافت کنید، که باعث می‌شود برای موارد قابل‌توجه، مرور کردن را آسان‌تر کنید.

نکاتی برای تجربه بهتر توییتر
نکاتی برای تجربه بهتر توییتر

اعلان‌ها

برای حساب‌های منتخبی که اغلب توییت نمی‌کنند. یا افرادی که دائماً اطلاعاتی را که می‌خواهید در بالای آن‌ها توییت می‌کنند، توییت می‌کنند، می‌توانید اعلان‌ها را فقط برای آن حساب فعال کنید. برای انجام این کار، ابتدا اعلان‌ها را در تنظیمات حساب توییتر خود فعال کنید. سپس به حسابی که آنها را برای آن می‌خواهید بروید و روی نماد زنگ کلیک کنید. برای دریافت اعلان‌های توییت‌های آن، لازم نیست حساب کاربری را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا