اسپاتیفای دوره آزمایشی رایگان خود را به ۳ ماه افزایش داد

یکی از تفاوت های Apple Music و اسپاتیفای می تواند دوره آزمایشی رایگان این دو اپلیکیشن باشد. اپل موزیک ۳ ماه آزمایشی رایگان خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد، در حالی که Spotify فقط یک ماه این خدمات را ارائه می کند.

با این حال، این تفاوت قابل درک است زیرا اسپاتیفای دارای یک نسخه رایگان دارای تبلیغات و پشتیبانی از آگهی و یک نسخه اشتراکی است ، به این معنی که در تئوری، کاربران قادر خواهند بود تا زمانی که از Spotify Premium استفاده کنند، از نسخه رایگان همراه با تبلیغ بهره مند شوند.

تمدید دوره آزمایشی از یک ماه به ۳ ماه

اما طبق گفته ها خبرهای خوبی برای مشترکین احتمالی Spotify Premium در راه است، زیرا در اطلاعیه ای که توسط اسپاتیفای اعلام شده است، این شرکت فاش کرده است که آنها دوره آزمایشی رایگان خود را از یک ماه به سه ماه تمدید می کنند و مطابق با سایر خدمات مانند اپل موزیک این کاربران واجد الشرایط از تاریخ ۲۲ آگوست می تواند هنگام  ثبت نام در Spotify Premium ، سه ماه اول را به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند. به این ترتیب آنها به دنیایی از دسترسی به میلیون ها ساعت محتوای صوتی ورود پیدا خواهند کرد و این کار را فارغ از نتیجه ثبت نام خواهند داشت.

آخرین درآمد اسپاتیفای جاه طلبی های زیاد این شرکت را نشان می دهد. اسپاتیفای می گوید که قصد دارد یک مدل تبلیغاتی بهتر برای پادکست ها توسعه دهد که شامل هدف گیری، سنجش و قابلیت گزارش دهی باشد. این نشان می دهد که شرکت قصد دارد تا راه هایی را برای اجازه دادن به تولیدکنندگان پادکست تبلیغاتی متفاوت ایجاد کند.

تمدید دوره آزمایشی از یک ماه به 3 ماه

تفاوت نسخه رایگان و پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

برای کسانی که با تفاوت بین نسخه رایگان Spotify و Spotify Premium ناآشنا هستند ، یکی از تفاوت های اصلی این است که اسپاتیفای در نسخه پریمیوم هیچ تبلیغی ندارد. این بدان معنی است که تجربه گوش دادن بی وقفه را ارائه می دهد.

تفاوت نسخه رایگان و پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

مزیت نسخه پریمیوم

این برنامه همچنین موسیقی مورد نیاز را ارائه می دهد ، جایی که کاربران قادر خواهند بود آهنگ ها را انتخاب کنند و از هر کدام که می خواهند عبور کرده یا آن را اسکیپ کنند. همچنین امکان بارگیری موسیقی و پادکست ها به صورت آفلاین نیز وجود دارد که در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، کاربران قادر خواهند بود به صورت آفلاین به آنها گوش دهند. این ویژگی یکی از ویژگی های محبوب کاربران است که بتوانند بدون اتصال به اینترنت نیز از محتوای صوتی بهره مند شوند.

مزیت نسخه پریمیوم

کاربران میلیونی نسخه اسپاتیفای پریمیوم

به همین دلیل است که تعداد کاربران پریمیوم اسپاتیفای روز به روز در حال افزایش است و چند ماه پیش مرز ۱۰۰ میلیون کاربر را نیز رد کرد. اسپاتیفای با رشد ۳۲ درصدی سالانه در تعداد مشترکین پریمیوم خود به مرحله عطف رسیده است. علاوه بر مشترکینی که به صورت رایگان از اسپاتیفای استفاده می کنند، در حال حاضر مجموع ۲۱۷ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر دنیا دارد. این تعداد کاربران شامل دو میلیون کاربر هندی است که پس از راه اندازی این شرکت در هند در ماه فوریه به عضویت این شبکه اجتماعی در آمدند.

کاربران میلیونی نسخه اسپاتیفای پریمیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا