کپشن اینستاگرام

آموزش نوشتن کپشن اینستاگرام با اپلیکیشن instaspacer

اگر از نقطه‌گذاری در کپشن اینستاگرام خسته شده‌اید یا اینکه طرز استفاده از نیم‌فاصله کیبورد را نمی‌دانید، این اپلیکیشن موبایلی ناجی شما خواهد بود.

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در بخش نوشتاری به حروف فارسی (راست نویسی) حساس است و در زمان تایپ کلمات باید دقت کنید که متن کپشن یا کامنت‌ها دچار بهم ریختگی نشود.

به همین خاطر امروز قصد داریم اپلیکیشن موبایلی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند در نوشتن کپشن فارسی اینستاگرام به شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشنهای موبایلی که می تواند در کپشن نویسی فارسی به شما کمک کند instaspacer است. 

این نرم افزار کپشن‌نویسی با امتیاز ۴.۷ از کاربرانش یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مرتبط با زمینه تولید محتوای متنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

کمپانی انگلیسی sidekick digital خالق این اپلیکیشن است و در فوریه ۲۰۱۹ اولین نسخه این برنامه برای پلتفرم های اندروید و آی‌اواس را منتشر کرده است. هدف از ساخت این برنامه راحت شدن کپشن‌نویسی به زبان‌های مختلف دنیا عنوان شده است.

همراه ما باشید تا برسی دقیق‌تری نسبت به نسخه اندروید این اپلیکیشن کاربردی داشته باشیم.

معرفی اپلیکیشن کپشن نویسی
برای دانلود instaspacer می توانید به فروشگهای معتبر اندروید و ios مراجعه کنید

بعد از دانلود و نصب با یک صفحه بسیار ساده مواجه خواهید شد. بله درست فکر کردید این تنها صفحه این برنامه است و جزو معدود اپلیکیشن‌هایی است که تنها یک صفحه دارد، اما همین سادگی در طراحی باعث شده که کار با این نرم افزار بسیار ساده و دلچسب شود.

فقط کافیست شروع به نوشتن کنید، حتی به زبان شیرین فارسی!

این برنامه تمام قواعد نوشتاری اینستاگرام را رعایت می کند.حتی می توانید متن را  از جای دیگر  کپی کرده و در این برنامه جایگزین کنید ، از ایموجی ها استفاده کنید. احتیاجی به استفاده از نیم فاصله نیست و می توانید کاملا روی نوشتن تمرکز کنید. استفاده از این برنامه به قدری راحت است که لذت نوشتن را چند برابر می کند.

در مرحله آخر می توانید با فشردن دکمه convert متن نوشته  شده را کپی و در قسمت کپشن اینستاگرام جایگزین کنید و مشاهده کنید که متن بدون کوچکترین بهم ریختگی با زیبایی و نظم تمام منتشر می شود. 

این اپلیکیشن را می توانید برای سیستم عامل اندروید از اینجا و برای سیستم عامل ios از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا