گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ نیمه دوم سال جاری عرضه خواهند شد

برخلاف اعلام قبلی به نظر می‌رسد باید نیمه دوم سال جاری منتظر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ سامسونگ باشیم.

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کارخانجات، تاریخ عرضه و یا رونمایی بسیاری از محصولات تغییر کرد. همچنین مشکلاتی نظیر کمبود موجودی محصولات تقاضا شده توسط کاربران و یا کندتر شدن روند توسعه تولیدات جدید به دلیل دورکاری بسیاری از کارکنان، گریبان‌گیر بازار تولیدات هوشمند شد. با این وجود مقامات شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کردند که گوشی‌های پریمیوم این شرکت نظیر سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ طبق برنامه از پیش تعیین شده عرضه خواهند شد. گویا این محصولات قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

در گزارشی که در رابطه با این محصولات سامسونگ به ثبت رسیده است می‌خوانیم:

اگرچه درحال‌حاضر شرایط نامساعدی گریبان‌گیر بازار تولیدات هوشمند شده و کشورهای مختلف با بیماری کرونا درگیر هستند، و همین‌طور مشخص نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد، پیش‌بینی می‌کنیم که برای نیمه دوم سال جاری رقابت میان شرکت‌های سازنده دشوارتر شود؛ این مسئله به این دلیل است که هریک از این شرکت‌ها به‌دنبال برطرف کردن ضرر و زیان‌هایی هستند که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به آن‌ها دچار شدند. شرکت سامسونگ نیز با عرضه سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ به‌دنبال ارائه محصولاتی متفاوت در رده گوشی‌های هوشمند پریمیوم است.

در چنین شرایطی تنها شرکت سامسونگ نیست که روی نیمه دوم سال ۲۰۲۰ تمرکز کرده است. آمارهای ثبت شده نشان می‌دهند که پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از کاربران گجت‌های قابل حمل تمایل خود را به خرید گوشی هوشمند جدید از دست داده‌اند و همین مسئله باعث افت درآمد شرکت‌های سازنده اسمارت فون شده و همچنین شرکت‌های تأمین‌کننده قطعات مورد نیاز نیز با کاهش درآمد قابل توجهی روبه‌رو شده‌اند.

این در حالی است که پیشتر اعلام شده بود حداقل گلکسی نوت ۲۰ تابستان امسال از راه خواهد رسید. حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این شرایط گریبان دیگر پرچمداران آتی را خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا