گلکسی نوت ۲۰

تصاویر جدید گلکسی نوت ۲۰ ماژول سه‌گانه دوربین را تائید می‌کند

در چند روز اخیر، تصاویر جدید از گوشی هوشمند تازه سامسونگ، گلکسی نوت ۲۰ منتشر شد که وجود ماژول سه‌گانه دوربین را در این گوشی تائید می‌کنند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که سامسونگ برای این محصول نوظهور خود، از دوربین سلفی درون حفره بالای نمایشگر بهره گرفته است.

به‌نظر می‌رسد این تصاویر از نمونه آزمایشی این پرچم‌دار جدید تهیه شده تا مخاطبان را با طراحی کلی این گوشی آشنا کند.

در تصویر اولی که از این محصول منتشر شده است، شاهد قابی محافظ هستیم که دورتادور گوشی را احاطه کرده و اینطور به‌نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۲۰ دارای حاشیه زیادی در اطراف نمایشگر خود باشد. همچنین در این تصویر می‌توان دوربین سلفی را مشاهده کرد که درون حفره‌ای در بالای نمایشگر تعبیه شده است. در تصویر دوم، پنل پشتی گلکسی نوت ۲ مشاهده می‌شود که می‌تواند مهر تائیدی بر شایعه برخورداری این گوشی از ماژول سه‌گانه دوربین بزند.

اینطور که از این تصاویر منتشر شده برمی‌آید، طراحی این گوشی تا حد زیادی از سری قبلی خود الگوبرداری شده است. در این گوشی هوشمند نیز مانند سری قبلی، شاهد لبه‌های گرد در طرفین بدنه هستیم. البته به‌واسطه این تصاویر نمی‌توان پرچم‌دار جدید را قضاوت کرد زیرا ممکن است این تصاویر صرفا از نمونه آزمایشی تهیه شده باشند و تا زمان رونمایی ممکن است تغییراتی در طرح اصلی لحاظ شود. هرچند که این تصاویر توسط منبعی منتشر شده‌اند که اعتبار بالایی از لحاظ تعیین صحت اخبار دارد.

طبق سنت همیشگی معرفی پرچم‌داران در چند مدل مختلف، انتظار داریم تا گلکسی نوت ۲۰ نیز در چندین مدل به بازار عرضه شود. طبق شایعات منتشر شده، قرار است گلکسی نوت ۲۰ پلاس با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار شود. همچنین این شایعات اذعان می‌دارند که مدل استاندارد این مجموعه با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. پیش‌تر تاریخ معرفی مجموعه گلکسی نوت ۲۰ ماه اوت سال ۲۰۲۰ اعلام شده بود پس می‌توانیم حدود سه ماه دیگر شاهد حضور خانواده پرچم‌دار جدید سامسونگ در بازار باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا