تلویزیون هوشمند نوکیا

تلویزیون هوشمند نوکیا با پنل ۴۳ اینچی LED رونمایی شد

شرکت HMD گلوبال که به‌تازگی گوشی‌های هوشمند جدیدی را تحت برند نوکیا به بازار معرفی کرده است، این‌بار از تلویزیون هوشمند نوکیا با پنل ۴۳ اینچی از نوع LED برای بازار هند رونمایی کرد.

در تلویزیون هوشمند نوکیا از یک پردازنده چهار هسته‌ای به نام CA53 استفاده شده است که هسته‌های آن با فرکانس پردازشی یک گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. این تراشه توسط حافظه رمی ۲.۵۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. این تلویزیون با سیستم‌عامل اندروید ۹ عرضه خواهد شد و می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلفی را اجرا کند. در کنار حافظه رم ذکر شده، حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی برای این تلویزیون درنظر گرفته شده است.

برخی از ویژگی‌های این تلویزیون به‌شرح زیر گزارش شده‌اند:

  • روشنایی ۳۰۰ نیت
  • زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای
  • پخش محتوا با رزولوشن ۴K
  • حاشیه کم در اطراف نمایشگر
  • پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن
  • پشتیبانی از فناوری‌های HDR10 و MEMC

علاوه‌بر موارد ذکر شده، این تلویزیون به بلندگوهایی با توان خروجی ۲۴ واتی مجهز شده است. صدای خروجی این تلویزیون با استفاده از فناوری JBL به بیسی عمیق‌تر و خروجی شفاف‌تر تبدیل می‌شود، همچنین فناوری‌هایی نظیر Dolby Audio و DTS TruSurround نیز در این تلویزیون دیده می‌شود. محصول جدید نوکیا از گوگل پلی استور نیز بی‌بهره نیست. همچنین سرویس‌های استریم یوتیوب و نتفلیکس نیز در این تلویزیون قرار دارد و دکمه مخصوص هرکدام برروی کنترل آن تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون بلوتوث ۵ و وای‌فای (فقط مدل ۲.۴ گیگاهرتزی)، اتصالاتی مانند ۳ درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌های مختلف به تلویزیون، ۲ درگاه USB و جایگاهی برای اتصال کابل اترنت را می‌توان نام برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا