ریلمی C11

ریلمی C11 با دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

به‌تازگی گوشی ریلمی C11 از برند اوپو معرفی شده است که در پنل پشتی خود مجهز به دوربین دوگانه بوده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. به‌نظر می‌رسد این گوشی قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

ریلمی سی ۱۱ که یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود از تراشه هلیو ۳۵G مدیاتک به‌عنوان پردازنده مرکزی خود استفاده می‌کند. به‌تازگی گوشی شیائومی ۹C نیز با همین تراشه به بازار معرفی شد. ریلمی برای محصول جدید خود از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ استفاده کرده و رابط کاربری Realme UI را برای آن درنظر گرفته است.

یکی از ویژگی‌های این محصول نوظهور ریلمی، برخورداری از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی‌ست . البته برای این گوشی هوشمند درگاه کارت میکروSD نیز درنظر گرفته شده که می‌توان از طریق آن حافظه ذخیره‌سازی را تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

جمعی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند به‌شرح زیر است:

  • نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح HD پلاس
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر
  • برخورداری از فناوری تشخیص چهره به‌جای حسگر اسکنر اثر انگشت

اوپو برای طراحی پنل پشتی ریلمی سی ۱۱ از Geometric Art استفاده کرده که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. این اولین بار است که از چنین طرحی برای گوشی‌های ریلمی بهره گرفته می‌شود. سی ۱۱ در پنل پشتی خود پوششی اضافه نیز دارد که مانع افتادن گوشی از دست کاربر می‌شود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند ماژول جدیدی به‌کار رفته است که چینشی خاص دارد، این نخستین گوشی از برند ریلمی‌ست که به چنین ماژولی مجهز شده است. این ماژول دوگانه، مربعی شکل و مشکی رنگ بوده و دارای حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی‌ست. همچنین در این ماژول فلاش LED وجود دارد که برروی آن عبارت AI Camera دیده می‌شود.

باتری ریلمی سی ۱۱ ویژگی‌های جالبی به‌شرح زیر دارد:

این باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از فناوری شارژ معکوس استفاده می‌کند. بهره‌مندی از چنین فناوری به‌معنای آن است که دستگاه‌های دیگری نیز می‌توانند از طریق این گوشی شارژ شوند. این باتری از طریق درگاه میکرو USB با توان ۱۰ وات شارژ شده و درحالت آماده به‌کار تا ۴۰ روز دوام می‌آورد. کاربر ریلمی سی ۱۱ با یک‌بار شارژ کردن آن، می‌تواند به مدت ۱۲٫۱ ساعت بازی کند، به مدت ۲۱٫۶ ساعت به تماشای ویدئو بپردازد و یا به مدت ۳۱٫۹ ساعت تماس صوتی برقرار کند.

به‌نظر می‌رسد اوپو تصمیم دارد این گوشی هوشمند ریلمی را با رنگ‌های سبز و خاکستری به بازار عرضه کند. گویا این گوشی هوشمند قرار است رقیبی برای گوشی تازه معرفی شده شیائومی یعنی C9 باشد. طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده، ریلمی C11 در تاریخ ۷ ژوئیه سال جاری میلادی مصادف با ۱۷ تیر ۹۹ به بازار مالزی وارد خواهد شد. قیمت این گوشی نیز ۴۲۹ رینگیت مالزی معادل با ۱۰۰ دلار آمریکا پیش‌بینی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا