نوکیا C3

گوشی ارزان قیمت نوکیا C3 با مشخصات قابل قبول رونمایی شد

گوشی هوشمند نوکیا C3 با نمایشگری ۵.۹۹ اینچی از سوی نوکیا معرفی شد. این گوشی هوشمند اقتصادی قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

همان‌طور که انتظار داشتیم، شرکت HMD Global گوشی جدید اقتصادی خود را تحت برند نوکیا به بازار معرفی کرد. این‌طور که از شواهد پیداست، نمایشگر این محصول وضوح تصویر HD پلاس را ارائه می‌کند. نوکیا اعلام کرده است که سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض برروی این محصول قرار دارد.

نوکیا سی ۳، بدنه‌ای پلی‌کربناتی دارد. یک تراشه ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز نیز به‌عنوان قلب تپنده آن به‌کار گرفته شده است. احتمال می‌دهیم که این تراشه از از سری SC9863 پردازنده‌های شرکت Unisoc باشد. یک حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی در کنار تراشه مذکور، مشخصات فنی این گوشی میان‌رده را تکمیل می‌کنند. این‌طور که نوکیا می‌گوید، حافظه ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند را می‌توان با استفاده از درگاه کارت میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.

نوکیا برای گوشی میان‌رده اقتصادی خود دوربین قوی درنظر نگرفته و تنها شاهد یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن هستیم. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۵ مگاپیکسل گزارش شده است. از دیگر میهمانان پنل پشتی این دستگاه می‌توان به فلش LED زیر دوربین و حسگر اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

نوکیا C3 برای تأمین انرژی مورد نیاز قطعات خود از یک باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. این باتری توسط پورت microUSB و شارژر ۵ واتی شارژ خواهد شد. رادیو FM، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک دکمه‌  فیزیکی با نام Xpress Key که برای فراخوانی دستیار گوگل کاربرد دارد، از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند.

نوکیا وعده داده است که این گوشی میان‌رده را در دو رنگ به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول هم‌اکنون در کشور چین قابل پیش‌خرید است. قیمت نوکیا سی ۳، ۶۹۹ یوآن معادل ۱۰۰ دلار تعیین شده است. البته در صورتی که این گوشی را پیش خرید کنید تنها باید ۶۶۹ یوان معادل ۹۵ دلار هزینه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا