اکسپریا وان مارک 2

رونمایی سونی از نسخه محدود اکسپریا وان مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

به‌تازگی شرکت ژاپنی سونی از نسخه‌ محدود گوشی هوشمند اکسپریا وان مارک ۲ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید، بدنه‌ای با رنگ‌بندی مات دارد و در کنار حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، گوشی هوشمند اکسپریا وان مارک ۲ سونی، توسط دو اپراتور AU یا Docomo در ژاپن عرضه می‌شود. حالا سونی تصمیم گرفته تا نسخه‌ای آنلاک‌شده از این گوشی هوشمند خود را که ویژگی‌های بیشتری نسبت‌به نسخه معمولی دارد در اختیار کاربران علاقمند قرار دهد. این محصول آنلاک‌شده که پیش‌تر نیز به رم ۱۲ گیگابایتی آن اشاره کردیم قرار است در تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی مصادف با ۹ آبان ۹۹ به بازار عرضه شود.

اگر در رابطه با ویژگی‌های نسخه پایه این محصول کنجکاو هستید، بد نیست بدانید که نسخه استاندارد ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. سونی تصمیم گرفته تا نسخه آنلاک‌شده را با افزودن ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به نسخه‌ای ویژه‌تر تبدیل کند.

نکته‌ای که در رابطه با این نسخه محدود مبهم است، این است که آیا این نسخه تنها برای کاربران ژاپنی تولید شده و یا قرار است به بازارهای جهانی نیز عرضه شود؟ طبق اخبار واصله از منابع معتبر، این گوشی هوشمند قرار است در رنگ مشکی مات به بازار عرضه شود که اثر انگشت برروی آن نخواهد ماند. البته سونی برای این محصول دو رنگ سفید و بنفش را نیز درنظر گرفته است.

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت میان نسخه استاندارد و نسخه محدود آنلاک‌شده در چیست؟ باید بگوییم که جز ارائه رنگ‌های جدید و افزایش حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی، تفاوتی میان دو نسخه اکسپریا وان مارک ۲ نیست. به‌گفته سونی نسخه محدود این محصول قرار است ارزشی برابر با ۱۲۴۰۰۰ ین ژاپن، معادل ۱۱۷۱ دلار داشته باشد. امکان پیش‌خرید اکسپریا وان مارک ۲ نیز برای کاربران ژاپنی فراهم شده است.

سونی همچنین تصمیم دارد تا نسخه‌ای محدود شده از اکسپریا وان و اکسپریا ۵ نیز به بازار عرضه کند که تنها تفاوتشان با مدل استاندارد افزایش حافظه ذخیره‌سازی تا ۶۴ گیگابایت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا