اپل

اپل سهواً جزئیاتی را از مک‌ بوک‌های آینده لو داد

مدت‌ها است که شایعاتی از مک بوک های جدید اپل به گوش می‌رسد. حال ظاهراً اپل به شخصه جزئیاتی را از محصولات پیش روی خود به بیرون درز داده است.

طبق گزارشات متعدد، اپل تمرکز ویژه‌ای برای تولید محصولی جذاب در خط مک‌بوک پروهای گذاشته است. از جمله این محصولات می‌تواتن به یک مک بوک پروی ۱۴ کاملاً جدید و یک مک بوک پروی ۱۶ با طراحی جدید اشاره کرد اما هنوز خبری از انتشار اخبار رسمی نبوده است. حال ظاهراً اپل پیش از رویداد اکتبر که شایعاتی را درباره‌اش می‌شنیدیم، جزئیات محصولات را لو داده است.

به گزارش MacRumors، آخرین بتای جدیدترین نسخه از سیستم عامل مک یعنی MacOS Monterey اشاراتی به دو رزولوشن صفحه نمایش که در هیچ‌ کدام از دستگاه‌های مک کنونی به کار نرفته، داشته است. این دو رزولوشن ارقام ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ و ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ را نشان می‌دهند.

آمادگی اپل برای معرفی مک بوک های جدید

هیچ کدام از مک بوک‌های موجود در بازار از چنین رزولوشن‌هایی بهره نمی‌برند، چه به‌صورت Native و چه به‌صورت اسکیل شده. از این رو، به نظر می‌رسد که اپل مشغول کار روی محصولات جدیدی است و با توجه به گزارشات گذشته درباره‌ی برنامه‌های این شرکت برای مک که از عرضه‌ی دو مدل جدید از مک بوک پرو به‌صورت همزمان، هر دو با صفحه نمایش‌های مینی ال‌ای‌دیِ بهبود یافته خبر می‌دادند، این احتمال وجود دارد که این دو رزولوشن جدید مربوط به این مدل‌های جدید هستند.

علاوه بر این منابع متعدد حکایت از این دارند که اپل به دنبال ارائه‌ی صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی در مک بوک پرو ۱۴ و مک بوک پرو ۱۶ است که افزایش کنتراست و تولید رنگ‌ها را به دنبال خواهد داشت. پیش‌تر اثرات این فناوری در M1 iPad Pro را مشاهده کرده‌ایم و پیاده‌سازی آن در مک بوک پرو می‌تواند به بازگشت لپ‌تاپ‌های اپل به رقابت بهترین کیفیت صفحه نمایش کمک کند.

از جدیدترین اخبار مرتبط با اپل می‌توان به رونمایی رسمی از سری گوشی‌های آیفون ۱۳ اشاره کرد. این گوشی در چهار مدل استاندارد، مینی، پرو و پرو مکس در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) به عرضه خواهد شد و از اینجا می‌توانید مدل‌های مختلف موجود با قیمت و ظرفیت حافظه‌ی آن‌ها را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا