بازی eFootball

انتشار پچ مورد انتظار بازی eFootball به تعویق افتاده است

درحالی که طرفداران این بازی فوتبال منتظر پچ بازی eFootball جهت رفع مشکلات فنی آن هستند، کونامی به‌تازگی از تاخیر در انتشار آن خبر داده است.

تلاش کونامی جهت تغییر مجموعه Pro Evolution Soccer به یک عنوان سرویس‌گونه‌ی رایگان که سالانه نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر می‌شد متأسفانه بهترین شروع ممکن را نداشته است. فقدان قابل توجه محتوا و مشکلات فنی متعدد جزو مشکلات عمده‌ی این عنوان به شمار می‌روند و از این رو کونامی وعده‌ی رفع مشکلات و انتشار یک پچ جدید در ۲۸ اکتبر مصادف با ۶ آبان را داده بود.

حال کونامی در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده است که انتشار پچ بازی eFootball به اوایل نوامبر موکول شده است. این شرکت اظهار داشته است که این زمان اضافی به آن‌ها اجازه می‌دهد اطمینان حاصل کنند از اینکه تجربه‌ی بازی برای همه‌ی کاربران بهبود پیدا خواهد کرد. جزئیات بهبودهایی که این پچ با خود به دنبال دارد و اینکه دقیقاً در چه روزی از نوامبر به انتشار می‌رسد، در حال حاضر مشخص نیست و دیرتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کونامی پیش از عرضه‌ی بازی eFootball مدعی شده بود که این عنوان در زمان عرضه اساساً یک دمو محسوب خواهد شد ولی هیچ فردی انتظار نداشت که کیفیت این بازی تا این حد پایین باشد.

این شرکت همچنین پیش از عرضه‌ی بازی eFootball اعلام کرده بود که برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد و محتوا و قابلیت‌های جدید طی ماه‌های آتی برنامه دارد. باید منتظر ماند و دید که حال با بروز این مشکلات در عرضه‌ی آن، این برنامه‌ها به تعویق افتاده‌اند یا خیر.

بازی eFootball هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/اس قرار دارد و در خصوص نسخه‌ی موبایلی آن باید گفت که eFootball PES 2021 روی اندروید و iOS در پاییز پیش رو به eFootball به‌روزرسانی خواهد شد.

نظر شما راجع به مشکلات فنی بازی eFootball چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا