بازی Call of Duty Mobile

اکتیویژن استودیویی را برای نسخه‌ جدید بازی موبایل Call of Duty خریداری کرد

اکتیویژن تمام توان خود را جهت کار روی نسخه‌ی جدید بازی موبایل Call of Duty به کار گرفته و در این راستا استودیویی جدید را خریداری کرده است.

به گزارش VGC، اکتیویژن به‌تازگی استودیوی «دیجیتال لجندز» (Digital Legends) واقع در بارسلونا را جهت توسعه‌ی نسخه‌ی جدید بازی موبایل Call of Duty خریداری کرده است. این استودیو برای ساخت بازی موبایلی Respawnables و همچنین سری Afterpulse شناخته‌شده است.

دیجیتال لجندز به همراه «بینوکس» (Beenox) و «اکتیویژن شانگهای» (Activision Shanghai) مشغول کار با یک تیم داخلی با نام «سالید استیت» (Solid State) بوده‌اند. عنوان در دست توسعه‌ی این استودیوها قطعاً مختص به گوشی‌های هوشمند خواهد بود اگرچه تا به اینجا جزئیات دیگری از آن به اشتراک گذاشته نشده است.

«راب کاستیچ» (Rob Kostich) به‌عنوان مدیر اکتیویژن در این باره چنین بیان داشته است:

این یک تیم متشکل از افراد حرفه‌ای در دیجیتال لجندز است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای خوشامدگویی ورود آن‌ها به اکتیویژن هیجان‌زده باشیم. این قدم رو به جلوی بزرگی است درحالی که ما به ساخت منابع توسعه‌ی اضافی در سطح جهانی با تمرکز روی محتوای هیجان‌انگیز و نوآورانه برای بازیکنانمان ادامه می‌دهیم.

«کریس پلامر» (Chris Plummer)، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند اکتیویژن نیز افزوده است:

اگرچه مهم‌تر از همه این است که تیم‌های ما بخش عمده‌ای از سال جاری را در حال همکاری به‌صورت نزدیک بوده‌اند. ما یک مجموعه از نیروهای مستعد و تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های موبایل در سطح جهانی را می‌سازیم و مشتاق اتفاقات آینده هستیم.

Call of Duty Mobile همواره موفقیتی عظیم برای اکتیویژن در مناطقی نظیر آسیا بوده و تعداد دانلودهای آن در سال جاری از مرز ۵۰۰ میلیون گذشته است. البته منطقی است که اکتیویژن از ظرفیت‌های این عنوان بهره ببرد و به دنبال توسعه‌ی نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty Mobile باشد.

جدیدترین نسخه‌ی سری Call of Duty یعنی Call of Duty: Vanguard توسط «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و در در ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان برای پی‌سی، پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه می‌گردد. به نظر می‌رسد که داستان Vanguard بستر داستانی‌ بزرگ‌تر خواهد بود و دنباله‌های مستقیم متعددی را به همراه خواهد داشت. در واقع سازندگان قصد دارند پس از مدت‌ها شخصیت‌ها و لحظات نمادینی را در این سری برای طرفداران به ارمغان بیاورند. باید منتظر ماند و دید که این عنوان آنقدر موفق ظاهر خواهد شد که طی چند سال آتی چندین دنباله بر آن روانه‌ی بازار شود یا خیر.

پیش‌بینی شما نسبت به نسخه‌ جدید بازی Call of Duty Mobile چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا