لپ‌تاپ دو صفحه‌ای

لنوو روی یک لپ تاپ مخصوص طراحی با دو صفحه نمایش کار می‌کند

تصویری از لپ تاپ مخصوص طراحی دو صفحه‌ای جدید شرکت لنوو توسط منبعی قابل اعتماد به بیرون درز پیدا کرده است که نوید طراحی نوآورانه‌ای را می‌دهد.

روز یکشنبه تصویر جالبی در توئیتر به انتشار رسیده است که حکایت از این دارد که لنوو روی یک لپ‌تاپ دو صفحه‌ای کاملاً جدید کار می‌کند. این تصویر مربوط به یک تینک بوک پلاسِ ۱۷ اینچی با یک صفحه نمایش ثانویه‌ی کوچک‌تر در قسمت راست کیبورد است و اگر این شایعه صحت داشته باشد، این لپ‌تاپ می‌تواند محصولی نوآورانه از سوی لنوو باشد.

این تصویر که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط کاربر evleaks@ در توئیتر به همراه سایر تصاویر از چند گجت دیگر به اشتراک گذاشته شده است. این کاربر سابقه‌ی ثابت‌شده و قابل اطمینانی دارد اما در هر صورت همچنان باید همه‌ی اطلاعات موجود را صرفاً در حد گمانه‌زنی در نظر گرفت و منتظر اخبار رسمی از سوی لنوو بود.

لپ‌تاپ دو صفحه‌ای

شواهد حاکی از این است که این لپ‌تاپ به نقاشی و طراحی اختصاص خواهد داشت و به نوعی قرار است جایگزینی برای تبلت‌های مخصوص طراحی باشد. در تصویر لو رفته، یک صفحه‌ی طراحی را در صفحه نمایش لپ‌تاپ مشاهده می‌کنیم و در صفحه نمایش ثانویه‌ی آن، طراحی مورد نظر به‌صورت زوم شده با تعدادی ابزار ویرایش در سمت راست قرار گرفته است. همچنین یک قلم قابل مشاهده است که نشان می‌دهد تینک بوک پلاس جدید شاید ابزاری برای استفاده‌ی هنرمندان خواهد بود.

در کنار صفحه نمایش ثانویه، لپ‌تاپ جدید تینک بوک پلاس از لنوو همچنان اندازه‌ی مطلوبی برای کیبورد و تاچ‌پد را حفظ کرده و صفحه نمایش اصلی نیز بسیار عریض است.

البته این اولین تلاش لنوو جهت عرضه‌ی لپ‌تاپ دو صفحه‌ای نیست. ThinkBook Plus Gen 2 که طی CES 2021 در ژانویه‌ی گذشته معرفی شد، دارای یک صفحه نمایش ثانویه‌ی ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و جوهر الکترونیکی است.

اگر لپ تاپ مخصوص طراحی دو صفحه‌ای جدید لنوو صحت داشته باشد، احتمالاً هدف آن نسبت به نسخه‌ی جوهر الکترونیکیِ تینک بوک متفاوت خواهد بود و یک گزینه‌ی نوآورانه و کاربردی برای هنرمندانی خواهد بود که به دنبال طراحی هستند. از طرفی دیگر، ممکن است فضای مخصوص این لپ‌تاپ جهت طراحی برای عده‌ی بسیاری کافی نباشد و در جای‌گیری دست کاربر مشکل ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا