بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard بدترین فروش را در سال‌های اخیر داشته است

به نظر می‌رسد فروش بازی Call of Duty Vanguard برای شروع حداقل در مقایسه با عناوین قبلی سری آن‌طور که باید موفق ظاهر نشده است.

فروش بازی Call of Duty Vanguard حداقل در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود، بدترین عملکرد را داشته است. بازخوردهای منتقدان نسبت به این عنوان در سطح متوسطی بوده و از لحاظ تجاری نیز عملکرد مشابهی را داشته است.

به گزارش GamesIndustry، فروش Call of Duty Vanguard در بریتانیا ۴۰ درصد نسبت به Call of Duty: Black Ops Cold War کمتر بوده است. اگر دقیق‌تر بگوییم، فروش فیزیکی ۲۶ درصد و فروش دیجیتالی ۴۴ درصد افت داشته است.

عواملی نظیر رقبای دیگر، رشد روزافزون محبوبیت Call of Duty: Warzone، پاندمی کرونا و… روی عملکرد Call of Duty Vanguard اثرگذار بوده‌اند. البته این عنوان به خودی خود فروش بسیار خوبی داشته و بزرگ‌ترین عرضه‌ی سال در بریتانیا پس از FIFA 22 را رقم زده است.

در واقع به گزارش VGC، بازی Call of Duty Vanguard بدترین عرضه را بین تمامی نسخه‌های سری در ۱۴ سال گذشته داشته است. جالب است که عناوینی نظیر Call of Duty: Ghosts و Call of Duty: Infinite Warfare که با بازخوردهای منفی منتقدان مواجه شده بودند، فروش بهتری داشته‌اند و به ترتیب ۵۲ و ۱۶ درصد فروش بیشتری را نسبت به Vanguard داشته‌اند.

لازم به ذکر است که مدتی است که رشد Warzone و Call of Duty Mobile افت نسخه‌های اصلی سری را به دنبال داشته و اکتیویژن در تلاش بوده است تا به اندازه کافی روی این دو عنوان رایگان و همچنین عناوین اصلی سری تمرکز کند. باید منتظر ماند و دید که عملکرد Vanguard برای این شرکت نگران‌کننده خواهد بود یا خیر.

Call of Duty: Vanguard ساخته‌ی «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games)، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس قرار دارد. به نظر می‌رسد که داستان Vanguard بستر داستانی‌ بزرگ‌تر خواهد بود و دنباله‌های مستقیم متعددی را به همراه خواهد داشت. در واقع سازندگان قصد دارند پس از مدت‌ها شخصیت‌ها و لحظات نمادینی را در این سری برای طرفداران به ارمغان بیاورند. جالب است که ببینیم حال با عملکرد این نسخه، تصمیم اکتیویژن در این خصوص چه خواهد بود.

نظر شما راجع به عملکرد بازی Call of Duty Vanguard چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا