ایکس‌باکس گیم‌پس

فیل اسپنسر از پایداری سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس می‌گوید

فیل اسپنسر اطمینان داده است که سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و پایدار باقی می‌ماند.

ایکس‌باکس گیم‌پس با ظهور خود تحولی بزرگ را در استراتژی‌های مایکروسافت ایجاد کرده و به کاربران نیز خدمات ‌بی‌سابقه‌ای را ارائه داده است. با این حال، این سوال همواره مطرح بوده است که این سرویس تا چه زمان پایدار خواهد بود؟ مایکروسافت تا چه زمان به هزینه دادن و ارائه رایگان بازی‌های مختلف حتی بازی‌های انحصاری و فرصت پارتی خود روی این سرویس ادامه خواهد داد؟ از طرفی دیگر مایکروسافت مبالغ کلانی را به ناشران عناوین ترد پارتی بزرگ نظیر MLB The Show 21 ،Outriders و Back 4 Blood می‌پردازد تا این عناوین را در روز اول عرضه روی ایکس‌باکس گیم‌پس ارائه‌ دهد.

با گزارشات اخیر مبنی بر محقق نشدن اهداف مایکروسافت برای مشترکین ایکس‌باکس‌ گیم‌پس در سال جاری، این سوالات حتی بیش از پیش برجسته شده‌اند.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس اظهار داشته است که ایکس‌باکس گیم‌پس پایدار خواهد بود. وی طی گفت‌وگو با «استفان توتیلو» (Stephen Totilo) که در توئیتر آن را به اشتراک گذاشته، تاکید داشته است که گیم‌پس مدام رشد می‌کند و اگرچه یکی از نقاط تمرکز اصلی مایکروسافت به حساب می‌آید، تنها چیزی نیست که این شرکت روی آن متمرکز است. وی این سرویس را با شرایط کنونی‌اش «خیلی خیلی پایدار» برشمرده است.

چیزی که در وهله اول و آخر باعث موفقیت ایکس‌باکس گیم‌پس می‌شود، محتوا است و مایکروسافت در این زمینه در جای خوبی ایستاده است. مجموعه استودیوهای فرست پارتی این شرکت در حال حاضر بهتر از هر زمان دیگری است و عناوین انحصاری بزرگی نظیر Halo Infinite ،Starfield ،Redfall در راه هستند که قطعاً در جذب مشترکین جدید برای گیم‌پس تأثیرگذار خواهند بود.

باید منتظر ماند و دید رشد این سرویس تا چه حد مطابق انتظارات مایکروسافت خواهد بود و این شرکت چه برنامه‌هایی برای توسعه هرچه بیشتر آن دارد. اسپنسر در گذشته حتی از تمایل مایکروسافت به راه‌اندازی ایکس‌باکس گیم‌پس در سایر پلتفرم‌ها گفته بود که ایده بسیار امیدوارکننده و جالب توجهی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا