اپل

کارمندان اپل در آینده نزدیک به دفاتر این شرکت باز خواهند گشت

شرکت اپل به‌تازگی از جدیدترین برنامه خود برای بازگشت کارمندان به دفاتر و آغاز کار به‌صورت حضوری خبر داده است.

اپل از ۱ فوریه ۲۰۲۲ (۱۲ بهمن) کار در دفاتر خود به‌صورت حضوری را از سر خواهد گرفت و کارمندان این شرکت به دفاتر باز خواهند گشت درحالی که چهار هفته در سال قادر به کار از راه دور خواهند بود.

به گزارش The Information، طی نامه‌ای از سوی مدیر عامل اپل یعنی تیم کوک این موضوع رسماً به کارمندان اعلام شده است. این شرکت پیش از این دو هفته دورکاری را برای کارمندان خود در نظر گرفته بود اما حال دو هفته دیگر را افزوده است تا کارمندان زمان بیشتری جهت گذراندن اوقات با خانواده خود داشته باشند.

کارمندان اپل ابتدا یک یا دور روز در دفاتر کار می‌کنند و سپس در ماه مارچ، در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه موظف به کار به‌صورت حضوری خواهند بود. این درحالی است که می‌توانند در روزهای چهارشنبه و جمعه از خانه‌های خود به انجام وظایف خود بپردازند. البته با توجه به مسئولیت کارمند، ممکن است از او خواسته شود چهار یا پنج روز هفته را در دفتر حضور پیدا کند.

تیم کوک اولین بار در ماه ژوئن از این رویکرد ترکیبی خبر داد؛ زمانی که این شرکت برنامه داشت کارمندان خود را در ماه سپتامبر به دفاتر بازگرداند که به اکتبر، سپس ژانویه و حال فوریه موکول شده است. حتی کارمندان طی نامه‌ای به تیم کوک نسبت به این تصمیم اپل معترض شده بودند و خواستار این بودند که این شرکت نسبت به این موضوع بازتر و انعطاف‌پذیرتر عمل کند.

البته اپل که پیش‌تر سخت‌گیری آن در این مسئله ثابت شده بود، تا حد خوبی محدودیت‌ها را کاهش داد و اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که زمان مشخصی را برای گذراندن اوقات کارمندان با خانواده‌هایشان در نظر گرفته که به نوبه خود اقدام مثبتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا