بازی Elden Ring

بندای نامکو در انتظار فروش ۴ میلیون نسخه‌ای بازی Elden Ring

بندای نامکو پیش‌بینی می‌کند بازی Elden Ring مشابه سایر عناوین فرام سافت‌ور از همان ابتدا عملکردی قابل توجه را از خود نشان بدهد.

بازی Elden Ring یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود و درحالی که هنوز چند ماه تا عرضه‌اش باقی مانده، شور و شوق بازیکنان نسبت به آن بسیار بالا است. از این رو، بندای نامکو پیش‌بینی می‌کند که این عنوان طی هفته‌های اول عرضه‌اش عملکرد قابل توجه‌ای را از لحاظ تجاری داشته باشد.

بندای نامکو طی پرسش و پاسخی با سرمایه‌گذاران برای سه‌ماهه‌ی اخیر، اظهار داشته است که انتظار دارد بازی Elden Ring تا پایان سال مالی جاری یعنی تا پایان ماه مارچ ۲۰۲۲، طی این ۵ هفته پس از انتشارش مجموعاً ۴ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش برساند. این نشان می‌دهد که بندای نامکو انتظار شروعی قوی از این بازی را دارد.

عناوین استودیوی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) همواره شروعی بسیار قوی را چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ بازخوردهای بازیکنان و منتقدان تجربه کرده‌اند. به‌عنوان مثال، Sekiro: Shadows Die Twice طبق آخرین آمار بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته درحالی که سری Dark Souls در مجموع موفق به فروش بیش از ۲۷ میلیون نسخه شده است که ۱۰ میلیون نسخه به Dark Souls 3 تعلق دارد. این رقم برای عنوانی با سبک و سیاق منحصر به فرد Dark Souls بسیار چشمگیر است.

بازی Elden Ring 25 پس از مدت‌ها انتظار مشتاقانه طرفداران و تاخیر به‌خاطر چالش‌های پاندمی کرونا، در فوریه‌ی ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی این بازی که باید به آن اشاره کرد، این است که هیدتاکا میازاکی در شکل‌دهی دنیای آن از کمک نویسنده‌ی معروف «جورج آر. آر. مارتین» که رمان نغمه‌ی یخ و آتش را در کارنامه‌ی خود دارد و حاصل آن یعنی سریال Game of Thrones را همگی به خوبی می‌شناسند، بهره گرفته است.

نظر شما راجع به بازی Elden Ring تا به اینجا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا