بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 با بازخوردهای منفی کاربران استیم مواجه شده است

بازی Battlefield 2042 از ابتدای عرضه‌اش با چالش‌هایی از سوی بازیکنان و طرفداران پر و پا قرص خود مواجه شده است.

بازی Battlefield 2042 به‌تازگی از حالت دسترسی زودهنگام خارج شده و رسماً عرضه شده است. این عنوان با تغییرات خود نظیر حذف کلاس‌ها و روی کار آوردن Specialists، از همان ابتدا جنجالی و بحث‌برانگیز ظاهر شده و اکنون در استیم نزدیک به ۳۶ هزار نظر دریافت کرده که اکثر آن‌ها نظرات منفی بوده‌اند.

حدود ۲۶.۴۷۷ تا از نظرات کاربران در استیم منفی بوده که رده‌بندی بازی Battlefield 2042 را به «عمدتاً منفی» رسانده است. این بازی بین عناوین منتشر شده در سال جاری یکی از کمترین امتیازها را از سوی کاربران دریافت کرده است. البته بازخوردهای منتقدان نسبتاً بهتر بوده است ولی نمی‌توان انکار کرد که طرفداران مشکلات بزرگی با Battlefield 2042 دارند.

بتای عمومی Battlefield 2042 که اخیراً پیش از انتشارش برگزار شد نیز با انتقاداتی از سوی بازیکنان مواجه شده بود اگرچه در مجموع نزدیک به ۸ میلیون شرکت‌کننده داشت.

Battlefield 2042 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس قرار دارد. در دنیای Battlefield 2042 که همان‌طور از نامش هم مشخص است در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، بحران اقلیمی ملت‌ها و اقتصادها را به فروپاشی رسانده است. به دنبال این، «آوارگان» گرد هم آمده‌اند و قسم خورده‌اند که بدون اتحاد با هیچ ملتی، تنها برای خود و یاران‌شان بجنگند و نام Non-Patriated یا No-Pats را بر خود گذاشته‌اند. جنگ نزدیک است از آنجا که ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه بر سر ذخایر غذا و سوخت می‌جنگند و No-Pats مجبور به انتخاب جبهه‌ی خود هستند.

نظر شما درمورد بازی Battlefield 2042 تاکنون چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا