پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای

ممکن است اسپاتیفای بخشی شبیه به تیک تاک را ارائه دهد

پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای جدیدترین پلتفرمی است که ارائه بخشی شبیه به تیک تاک جهت جذب مخاطبان بیشتر را در نظر می‌گیرد.

به گزارش TechCrunch، اسپاتیفای یک قسمت ویدئویی مشابه تیک تاک را در نسخه بتای iOS این برنامه مورد آزمایش قرار می‌دهد. اولین بار «کریس مسینا» (Chris Messina) چنین قابلیتی را مشاهده کرد و ویدیویی را از آن اشتراک گذاشت.

این قسمت ویدیویی از طریق یک تب جدید در تولبار پایین صفحه تحت عنوان Discover قابل دسترسی است. مانند تیک تاک، با اسکرول کردن به سمت پایین موزیک ویدیوها را مشاهده می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را لایک کنید. همچنین یک منوی سه‌نقطه‌ای موجود است که با کلیک بر روی آن به گزینه‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.

پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای طی بیانیه‌ای به TechCrunch آزمایش این قابلیت را تایید کرده ولی درباره اینکه آیا این قابلیت رسماً در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر توضیحی ارائه نداده است.

در اسپاتیفای، ما به‌صورت منظم تعدادی تست را در تلاش برای بهبود تجربه کاربری‌مان انجام می‌دهیم. برخی از این تست‌ها نهایتاً راه را برای تجربه کاربری گسترده‌تر هموار می‌کنند و برخی دیگر تنها یک درس مهم را به ما می‌دهند. در حال حاضر خبر دیگری نداریم که به اشتراک بگذاریم.

این تست درحالی صورت گرفته است که نت‌فلیکس نیز شروع به آزمایش چنین قابلیتی در نسخه iOS برنامه خود کرده است که به کاربران کمک می‌کند محتوای جدید برای تماشا پیدا کنند. قابلیت Kids Clips که اخیراً ارائه شده محتوای مربوط به برنامه‌های مربوط به کودکان را به نمایش می‌گذارد درحالی که اوایل امسال قابلیتی شبیه آن با نام Fast Laughs در دسترس قرار گرفته بود.

با رشد چشمگیر تیک تاک و جذب میلیون‌ها کاربر، پلتفرم‌های مختلفی در تلاش هستند تا بخشی به سبک و سیاق این شبکه اجتماعی را ارائه دهند و با این روش، کاربران را بیش از پیش با پلتفرم خود سرگرم و مشغول کنند.

موفقیت تیک تاک به قدری بوده است که یوتیوب نیز بخشی تحت عنوان YouTube Shorts مشابه این برنامه را راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر تمرکز زیادی روی آن دارد. یوتیوب حتی به تولیدکنندگان محتوا در این بخش مبالغی را جهت تشویق به تولید محتوای بیشتر پرداخت می‌کند که ظاهراً مجموع این مبالغ ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا