بازی BioShock 4

شایعه: بازی BioShock 4 اوایل ۲۰۲۲ رسماً معرفی خواهد شد

طبق یک شایعه جدید، بازی BioShock 4 تحت عنوان BioShock Infinite در آینده نزدیک بالاخره به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

شرکت ۲K Games چند سال قبل اعلام کرد که بازی BioShock 4 توسط «کلود چمبر» (Cloud Chamber) در دست توسعه قرار دارد درحالی که با توجه به گزارشات، مدتی طولانی از توسعه این عنوان می‌گذرد. با این وجود، هنوز اطلاعات زیادی از این برای به اشتراک نگذاشته است.

به نظر می‌رسد که اخیراً جزئیاتی از بازی BioShock 4 به بیرون درز پیدا کرده است. کاربر oopsleaks در توئیتر مدعی شده که قرار است نسخه جدید BioShock با نام BioShock Isolation به انتشار برسد. البته به گفته او، احتمال تغییر نام این عنوان در آینده وجود دارد.

وی همچنین اظهار داشته است بازی BioShock 4 با موتور آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود که پیش‌تر در آگهی‌های استخدام متعددی هم به این موضوع اشاره شده بود. در عین حال، برخی از اعضای تیم توسعه‌دهنده BioShock و BioShock Infinite و همچنین بعضی از افرادی که روی عناوین بزرگی نظیر و… کار کرده‌اند، در توسعه این بازی ایفای نقش می‌کنند.

علاوه بر این‌ها، گفته شده است داستان بازی BioShock 4 حول محور دو شهر جدید خواهد چرخید. شهری که روی زمین وجود دارد، شهری آزاد و ثروتمند است که یک کارآفرین موفق آن را اداره می‌کند و شهر زیر زمینی از دنیای بالا سر خود جدا شده است و یک دیکتاتور کنترل آن را در دست دارد.

هرچند توسعه‌دهندگان BioShock 4 تا به اینجا تقریباً هیچ اطلاعاتی را از آن ارائه نداده‌اند، در آگهی‌های استخدام اشاراتی به این عنوان اشاره شده است، از جمله اینکه دارای محیط جهان آزاد و دنیای جدیدی و فانتزی خواهد بود.

نهایتاً گفته شده است که از BioShock 4 در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ رسماً رونمایی خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، باید با نزدیک‌تر شدن به این بازه شاهد اخبار جدید از این بازی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا