پشتیبانی از چند دستگاه توسط واتس اپ به تازگی

پشتیبانی از چند دستگاه توسط واتس اپ

قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه توسط واتس اپ هم اکنون دیگر در نسخه بتای این پیام رسان محبوب موجود نخواهد بود.

در سیار نیوز، نحوه کارکرد، ویژگی‌هایی که پشتیبانی نمی‌شوند و نحوه دسترسی به آن توضیح داده شده است.

پشتیبانی از چند دستگاه واتس اپ اکنون از نسخه بتا خارج شده است.

ویژگی «دستگاه‌های مرتبط» همانطور که در بخش تنظیمات واتس‌اپ نامیده می‌شود، تاکنون در حالت آزمایشی یا آزمایشی بود.

کاربران برای آزمایش این ویژگی باید به برنامه بتا ملحق می‌شدند.

جالب اینجاست که واتس اپ قبلا فاش کرده بود که از زمانی که ویژگی بتا را معرفی کرد، شاهد افزایش دسترسی مردم به این سرویس به طور مستقیم از طریق مرورگر وب خود بود.

ویژگی چند دستگاهی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد اتصال به اینترنت در تلفن اصلی، به واتس اپ در ۴ دستگاه دیگر مانند لپ تاپ یا دسکتاپ از طریق واتس اپ وب، به استثنای تلفن اصلی خود، دسترسی داشته باشند.

به طور خلاصه، آنها برای ادامه استفاده از واتس اپ وب به تلفن اصلی خود وابسته نیستند.

با این حال، اگر بیش از ۱۴ روز از تلفن خود استفاده نکنید، دستگاه‌های مرتبط قطع می‌شوند.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به طور همزمان در مجموع ۵ دستگاه به واتس اپ دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی از چند دستگاه توسط واتس اپ
پشتیبانی از چند دستگاه توسط واتس اپ

در اینجا نحوه عملکرد پشتیبانی چندین دستگاه توسط واتس اپ آورده شده است:

web.whatsapp.com را در مرورگر دسکتاپ یا لپ تاپ باز کنید.

به خاطر داشته باشید که واتس اپ همچنین افزونه Code Verify را راه‌اندازی کرده است تا به کاربران امکان دهد صحت کدی را که در حال اسکن هستند بررسی کنند.

در دستگاه اندرویدی، روی منوی ۳ نقطه ضربه بزنید و «دستگاه‌های مرتبط» را به‌عنوان یک گزینه ببینید.

در iOS، «دستگاه‌های مرتبط» در تنظیمات موجود است.

به دستگاه‌های مرتبط یا لینک شده مراجعه کنید.

از شما می‌خواهد یک کد را اسکن کنید.

کد نشان داده شده در web.whatsapp.com را اسکن کنید.

مطمئن شوید که هم تلفن و هم لپ تاپ به اتصال اینترنت پایدار دسترسی دارند.

پس از اسکن کد، چند دقیقه طول می‌کشد و WhatsApp Web روی لپ تاپ یا دسکتاپ شما کار می‌کند.

تفاوت اکنون این است که این می‌تواند به تنهایی و بدون اینکه به گوشی شما وابسته باشد کار کند.

واتس‌ اپ همچنین گفت لحظه‌ای که تلفن خود را به دستگاه دیگری پیوند می‌دهید، دستگاه یک نسخه رمزگذاری‌شده سرتاسر از تاریخچه پیام‌های اخیر شما را به دستگاهی که به تازگی پیوند داده‌اید ارسال می‌کند.

همه پیام‌ها به صورت محلی در این ذخیره می‌شوند.

با این حال، همه پیام‌ها با واتس اپ وب یا دسکتاپ همگام سازی نمی‌شوند.

گاهی اوقات، واتس اپ ممکن است به شما بگوید که برای مشاهده تاریخچه کامل پیام به تلفن خود بروید.

واتس‌اپ همچنین صفحه پرسش‌های متداول را فهرست کرده است که مشخص می‌کند کدام ویژگی‌ها در ویژگی «دستگاه‌های مرتبط» پشتیبانی نمی‌شوند.

این ویژگی‌ها عبارتند از:

پاک کردن و حذف چت‌ها در دستگاه‌های مرتبط اگر دستگاه اصلی آیفون باشد.

پیام رسانی یا تماس با شخصی با استفاده از نسخه بسیار قدیمی واتس اپ در تلفن او. همچنین تبلت‌ها پشتیبانی نمی‌شوند.

امکان مشاهده مکان زنده در دستگاه‌های مرتبط.

ایجاد و مشاهده لیست‌های پخش در دستگاه‌های مرتبط.

ارسال پیام با پیش نمایش لینک از واتس اپ وب.

اگر نمی‌توانید دستگاه‌های مرتبط شده را در دستگاه iOS یا Android خود ببینید، لطفاً مطمئن شوید که از فروشگاه مربوطه به آخرین نسخه برنامه را به‌روزرسانی کرده‌اید.

پس از به روز رسانی، واتس اپ را مجدداً راه اندازی کنید و ویژگی جدید باید منعکس شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا