سامسونگ گلکسی M33 5G یک گوشی هوشمند نسل MZ

سامسونگ گلکسی M33 5G یک گوشی هوشمند نسل MZ

سامسونگ اخیرا یک گوشی هوشمند خیره‌کننده را به سری گلکسی M خود با نام گلکسی M33 5G اضافه کرده است. این یک گوشی هوشمند همه کاره است.

به گزارش سیار نیوز، این گوشی برای همه چیز آماده است و مخصوصاً برای Gen MZ ساخته شده است تا آنها بتوانند تمام نقاط اشتیاق خود را کشف کنند.

گلکسی M33 5G با عملکرد قوی و ویژگی‌های درجه یک خود بازار گوشی‌های هوشمند را متحول کرده است. با در دست داشتن این تلفن هوشمند همه جانبه، Gen MZ می‌تواند تمام علایق خود را کشف کند و به موفقیت دست یابد.

سامسونگ گلکسی M33 5G یک گوشی هوشمند نسل MZ
سامسونگ گلکسی M33 5G یک گوشی هوشمند نسل MZ

بررسی سامسونگ گلکسی M33 5G

گلکسی M33 5G دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای قدرتمند ۵ نانومتری است که به اندازه کافی قدرتمند است تا تجربه بازی Gen MZ یا به طور کلی گوشی هوشمند را روان‌تر کند.

این شامل ۸ هسته با سرعت حداکثر ۲.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ARM Mali G68 است، به طوری که می‌توانید عملکرد بی نظیری را در حین انجام بازی‌های گرافیکی فشرده مانند Genshin Impact، Call of Duty Mobile، Asphalt 9 Legends و غیره تجربه کنید. فقط دستگاه را روشن کنید و با Galaxy M33 5G از سرعت و عملکرد بی عیب و نقص لذت ببرید که برای همه چیز مناسب است.

ژنرال MZ دوست دارد چند کار را انجام دهد، چرا که آنها می‌خواهند کارهای زیادی را بدون نیاز به انتظار انجام دهند. برای کمک به شما در انجام این کار، سامسونگ یک ویژگی RAM Plus را در Galaxy M33 5G قرار داده است که به طور هوشمند الگوهای استفاده را خوانده تا حداکثر ۱۶ گیگابایت رم مجازی ارائه دهد. این ویژگی تضمین می‌کند که گوشی برای همه کارها، چه چند وظیفه‌ای یا بازی، آماده است.

سامسونگ گلکسی M33 5G
سامسونگ گلکسی M33 5G

باتری گلکسی M33 5G

باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، چه برای بازی باشد و چه برای تماشای محتوا، همیشه آماده نگه داشتن گوشی برای همه چیز است. Galaxy M33 5G همچنین دارای گزینه شارژ معکوس است که به شما امکان می‌دهد گوشی‌های هوشمند دیگر را با استفاده از کابل USB شارژ کنید. سامسونگ همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را ارائه کرده است که در کم‌ترین زمان باتری را شارژ می‌کند.

باتری گلکسی M33 5G
باتری گلکسی M33 5G

دوربین

گلکسی M33 5G دارای یک دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد لحظات زیبای خود را با جزئیات خیره‌کننده ثبت کنید، چه در روز و چه در شب. همراه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی Ultra-Wide، یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که به شما کمک می‌کند تمام آنچه را که برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود نیاز دارید، ثبت کنید. گلکسی M33 5G همچنین دارای یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای کلیک کردن بر روی عکس‌های سلفی چشمگیر و واضح است.

علاوه بر این، اگر کسی عکس‌های زیبای شما را خراب کند، می‌توانید با استفاده از ویژگی جدید Object Eraser، آن‌ افراد را به راحتی با یک ضربه حذف کنید.
گلکسی M33 5G از ویژگی کاهش نویز موقتی استفاده می‌کند که کیفیت فیلم‌ها را با حذف دانه‌ریزی ویدیوهای گرفته‌شده از گوشی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود حتی در نور کم هم روشن به نظر برسند.

دوربین
دوربین

صفحه نمایش

Samsung Galaxy M33 5G دارای صفحه نمایش ۱۶.۷۲ سانتی‌متری FHD+ Infinity-V با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است تا مصرف محتوا و بازی شما را به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل کند. برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش، سامسونگ ۱ لایه محافظ اضافی با گوریلا گلس ۵ را اضافه کرده است.

چه در یک منطقه شبکه کم یا بدون شبکه باشید، نباید اتصال را از دست بدهید. به همین دلیل است که سامسونگ یک گزینه سوئیچ خودکار داده را ارائه کرده است که به شما امکان می‌دهد وقتی سیم کارت اصلی شما در یک منطقه بدون شبکه است، تماس بگیرید و تماس را دریافت کنید یا زمانی که سیم کارت اصلی شما در یک منطقه بدون شبکه است، از داده‌های سیم کارت ثانویه خود به طور یکپارچه استفاده کنید. این ویژگی شما را بدون توجه به جایی که می‌روید، با کار و عزیزان خود در ارتباط نگه می‌دارد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش

فناوری Power Cool

این فناوری عملکرد درجه یک را تضمین می‌کند و در عین حال از گرم شدن تلفن شما جلوگیری می‌کند، حتی زمانی که آن را برای ساعات طولانی درگیر کارهای سنگین می‌کنید. با فناوری Power Cool، تا زمانی که می‌خواهید، بازی مورد علاقه‌تان را انجام دهید یا نمایش‌های مورد علاقه‌تان را تماشا کنید، Galaxy M33 5G برای همه این‌ها آماده خواهد بود.

فناوری Power Cool
فناوری Power Cool

ویژگی Alt Z

این ویژگی در گلکسی M33 5G تضمین می‌کند که تمام داده‌های مهم، اعم از عکس، ویدیو یا حتی یک پیام، می‌توانند به صورت ایمن در حالت خصوصی و دور از چشم عموم نگهداری شوند که می‌توان با استفاده از Alt Z به آن دسترسی پیدا و به خوبی از آن محافظت کرد.

"<yoastmark

ارتقاء امنیت و نرم‌افزار گلکسی M33 5G

سامسونگ وعده ۲ سال ارتقاء سیستم عامل و ۴ سال ارتقاء امنیتی را با گلکسی M33 5G داده است. این ارتقاء نرم‌افزاری و امنیتی، عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشد و ویژگی‌های رابط کاربری جدیدی را به ارمغان می‌آورد تا تلفن شما در آینده همچنان فعال بماند.

با استفاده از حسگر اثر انگشت سریع یا قابلیت Face Unlock بدون درز، می‌توانید قفل Samsung Galaxy M33 5G را به راحتی باز کنید. این گوشی همچنین از اتصال ۲ سیم کارت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی آن را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

ارتقاء امنیت و نرم‌افزار گلکسی M33 5G
ارتقاء امنیت و نرم‌افزار گلکسی M33 5G

در خاتمه، Samsung M33 5G یک گوشی رقابتی است که برای Gen MZ ساخته شده است و چندین ویژگی جدید و هیجان‎‌انگیز را به همراه دارد. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند هر یک از چندین علایق خود را کشف کنید. پس برای چه منتظر هستید؟ Samsung Galaxy M33 5G را در اختیار داشته باشید که اکنون در ۲ رنگ سبز Mystique و Deep Ocean Blue موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا