سامانه اینماد ساعت کار مرکز پاسخگویی خود را افزایش داد.
به گزارش سیار نیوز، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) در پی درخواست تشکلهای بخش خصوصی، ساعت کار مرکز پاسخگویی سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) را ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه افزایش داد.
پیرو درخواست تشکلهای بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسبوکار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرفکنندگان حوزه تجارت الکترونیکی میرساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکلهای تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار میشود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ بود، از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ الی ۱۷ افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.
لینک کوتاه: