امکان پین کردن حداکثر ۳ پست به پروفایل در اینستاگرام

امکان پین کردن حداکثر ۳ پست به پروفایل در اینستاگرام

به گزارش سیار نیوز، اینستاگرام اعلام کرده که به کاربرانش این امکان را می‌دهد که بتوانند حداکثر ۳ پست شامل عکس یا ریلز را در بالای پروفایل خود پین کنند. طبق گفته این شرکت، این ویژگی به کاربران انعطاف بیشتری برای معرفی خود در پروفایلشان می‌دهد. اینستاگرام در ماه آوریل تأیید کرده بود که در حال کار روی این ویژگی است. ولی اکنون توانایی پین کردن پست‌ها به صورت جهانی و برای همه کاربران در دسترس است.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در ویدئویی که در کانال‌های اجتماعی خود درباره این ویژگی جدید منتشر کرده است، گفت: پروفایل شما فضایی متعلق به شماست بنابراین ما به دنبال راه‌های بیشتری برای افزایش کنترل شما روی آن هستیم.

مزایای پین پست‌ها

برای این کار می‌توانید با کلیک روی سه نقطه گوشه بالا سمت راست و انتخاب گزینه Pin to your profile عکس یا ریلز مد نظرتان را به پروفایل پین کنید. امکان پین کردن پست‌های خاص به پروفایل برای کاربرانی که می‌خواهند پست‌های مورد علاقه شان که شاید خیلی قدیمی بوده‌اند را در معرض دید مخاطبانشان بگذارند، یک ویژگی خوشایند است.

همچنین این قابلیت مناسب سازندگانی است که مرتبا پست می‌گذارند ولی می‌خواهند پست خاصی را همواره برجسته کنند. در حال حاضر کاربران قادرند استوری‌ها را به پروفایل خود پین کنند که با فعال شدن این ویژگی، این امکان برای پست‌ها هم فراهم می‌شود.

پین پست اینستاگرام
شما حالا می‌توانید در تنظیمات اینستاگرام، پست‌های مورد علاقه‌تان را پین کنید

اگرچه قبلا با استوری کردن یک پست می‌توانستید آن را به پروفایل خود پین کنید اما با ارائه این ویژگی این فرایند ساده‌تر می‌شود. شایان ذکر است که بدانید این ویژگی جدید اینستاگرام مشابه ویژگی Pin to your profile در توییتر و Pinned videos در تیک تاک است.

این اعلامیه در حالی منتشر شده که متا اخیرا چندین ویژگی را برای محصولات ریلز خود در فیسبوک و اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهمترین آن‌ها ویژگی Sound Sync در ریلز فیسبوک و افزایش زمان ریلز اینستاگرام به ۹۰ ثانیه است که از قبل به ۶۰ ثانیه محدود می‌شد. این شرکت همچنین چندین ابزار خلاقانه، ابزارهای صوتی، قالب‌ها و گزینه‌های دیگر را معرفی کرد تا ریلز را جذاب‌تر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا