نگهداری و تمیز کردن کفش‌ها با ShoeCase و Styler ShoeCare ال‌جی

نگهداری و تمیز کردن کفش‌ها با ShoeCase و Styler ShoeCare ال‌جی

اگر برای پیدا کردن جاکفشی مناسب فروشگاه‌ها را زیر و رو کرده‌اید، آدرس را اشتباه رفته‌اید. حتی اگر به جمع‌آوری کلکسیون کفش‌های مارک‌دار و کتانی علاقه‌ای ندارید، محصولات Styler ShoeCare و ShoeCase قطعا شما را به وجد خواهد آورد. ال‌جی با اتکا به دانش متخصصان خود و آگاهی از علاقه‌ی خاص نسل جوان به «داشتن کفش‌های برند، لوکس و تک‌»، محصولات خاص خود را طراحی و برای اولین بار در نمایشگاه IFA برلین از آن‌ها رونمایی کرد.

Styler ShoeCare و ShoeCase دو محصول با کارایی گوناگون هستند که مکمل یکدیگر بوده و می‌توان بر حسب نیاز، آن‌ها را به صورت‌های مختلف به‌کار برد.

ججاکفشی‌های خلاقانه ShoeCase و Styler ShoeCare ال‌جی

جاکفشی‌های خلاقانه ال‌جی

ShowCare یک کمد چهار طبقه برای نگهداری کفش است اما برای قرار دادن کفش‌های بزرگ‌تر و با ارتفاع بیشتر مثل پوتین و چکمه، می‌توان از تعداد طبقات آن کم کرد. ال‌جی از تکنولوژی بخار TrueSteam خود برای مراقبت و ضذعفونی کفش‌ها استفاده کرده که با خروج بخار از کف محفظه‌ی کمد، نوعی حمام سونا برای کفش‌ها درست می‌کند. سیستم نازل متحرک، داخل کفش‌ها را خشک می‌کند تا آماده‌ی پوشیدن شوند.

از سوی دیگر می‌توان با استفاده از صفحه‌ی تماس کوچکی که جلوی محفظه قرار دارد تنظیمات لازم را اعمال کرد (البته می‌توان با استفاده از اپلیکیشن هوشمند LG ThinQ، به آسانی دستگاه را از راه دور کنترل کرد.) منظور از کنترل این است که شما با مشخص کردن نوع کفش‌هایی که داخل محفظه قرار داده‌اید، دستگاه را هدایت می‌کنید تا عملکرد خود را بر اساس جنس کفش‌ها تنظیم کند. به گفته‌ی ال‌جی، این دستگاه می‌تواند کفش‌های چرم، جیر، ورزشی و … را با بیش از ۱۰ روش مختلف تمیز کند. همچنین می‌توان برای نظافت کفش‌هایی با دو جنس متفاوت هم از این دستگاه استفاده کرد.
زمان استاندارد نظافت کفش‌ها ۳۷ دقیقه است. عملکرد دستگاه ShoeCare بسیار کم‌صداست و حین فعالیت تنها ۳۵ دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

دستگاه Styler ShoeCare رنگ‌بندی مختلف دارد

دستگاه Styler ShoeCare با رنگ‌بندی‌های مختلف و ۳ وجه با پنل‌های شفاف، کفش‌ها را مانند آثار هنری به نمایش می‌گذارد و از آن‌ها دربرابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند. از دیگر مزایای آن، محافظت در برابر رطوبت است. همچنین به لطف نور قابل تنظیم دستگاه، می‌توان داخل آن را روشن کرد و کفش ها را به زیبایی نمایش داد.ShoeCase نیز رنگ‌های مختلف و جذابی دارد. شما می توانید با قرار دادن چهار طبقه ShoeCase روی هم یا یک ShoeCase روی یک ShoeCare نمونه‌های شیک و خاصی بسازید.

احتمالا دوستان‌تان در بدو ورود به خانه شما، ShoeCare را با یک یخچال کوچک اشتباه می‌گیرند. شما می‌توانید با قرار دادن کفش‌های‌شان در آن و نشان دادن فن‌آوری TrueSteam ال‌جی، دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید. نشان دهید که فیلترهای Zero-Dry این دستگاه چگونه رطوبت کفش‌ها را گرفته و کفش‌های بسیار تمیز تحویل‌شان می‌دهد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا